Yine bir Ramazan Bayramında, henüz 35 yaşındayken, üç çocuğunu yetim bırakıp hayata veda eden, dünyalar güzeli ablamın anısına...
Yakındır, bir bayram daha yaşanacak Şenlenecek çocuklar, kahkahalar atacak Bayram namazı kılınacak sabahın köründe İnsanlar birbirine sarılacak Küslükler unutulacak, dostluklar yaşanacak Ama benim kadere isyanım susmayacak, Herkesin yüzünde mutluluk dolu bir tebessüm Benimse ruhum daralacak…
Kaybettiğim körpe canlar gelecek aklıma Bayramların benden alıp götürdükleri Uzanacak ellerim toprağına dokunmaya Ulaşamayacak… Ve sadece, dilimde bir Fatiha dolaşırken Gözlerim dalacak, içim burkulacak Bu bayram da benim yüreğim yanacak…
Ve yine sen geleceksin aklıma güzel ablam Bir bayram sabahı, üç yavrunu geride bırakıp Hayata veda edişini tekrar yaşayacağım, Şimdi kaç yaşındasın bilmiyorum ama Ben seni otuz beşinde gibi anacağım Hayalimde sarılacağım sana Öpeceğim doyasıya saçlarını koklayacağım Sen uyurken kara toprağın altında Ben bu bayram da ağlayacağım…
Kahretsin… Neden gelir ki bu bayramlar Bilmiyorum, ne anlam taşıyorlar Neden farklı doğuyor gibi güneş, Neden mutlu oluyor insanlar Düşmanlar bile barışıyor bir günde Neden her şeyi unutuyorlar Oysa beni en sevdiklerimden ayırıyorlar Sevmiyorum bayramları bayram sabahlarını Bana senin yokluğunu hatırlatıyorlar Tırnaklıyorlar acımasızca, yüreğimi kanatıyorlar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMİYORUM BAYRAMLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMİYORUM BAYRAMLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben hiç sevmedim ve can yanması kadar kaleme düşen unutulmayan acı yaşam ve çok zor bunu ancak yaşayan anlar bir dah amı asla olmasın gözler nemli ıslak ıslak tı
Ben hiç sevmem kapatırım kapıları yalnızlığıma çekilirim ve çok canım yandı desem harika bir dizeler kaleme alınmış hayat bu hangimiz çok mutlu hepimizde var bir acı kader saygılarer
Kahretsin… Neden gelir ki bu bayramlar Bilmiyorum, ne anlam taşıyorlar Neden farklı doğuyor gibi güneş, Neden mutlu oluyor insanlar Düşmanlar bile barışıyor bir günde Neden her şeyi unutuyorlar Oysa beni en sevdiklerimden ayırıyorlar Sevmiyorum bayramları bayram sabahlarını Bana senin yokluğunu hatırlatıyorlar Tırnaklıyorlar acımasızca, yüreğimi kanatıyorlar…
Ama benim kadere isyanım susmayacak, Herkesin yüzünde mutluluk dolu bir tebessüm Benimse ruhum daralacak…
Kaybettiğim körpe canlar gelecek aklıma Bayramların benden alıp götürdükleri Uzanacak ellerim toprağına dokunmaya Ulaşamayacak… Ve sadece, dilimde bir Fatiha dolaşırken Gözlerim dalacak, içim burkulacak Bu bayram da benim yüreğim yanacak…
Ve yine sen geleceksin aklıma güzel ablam Bir bayram sabahı, üç yavrunu geride bırakıp Hayata veda edişini tekrar yaşayacağım, Şimdi kaç yaşındasın bilmiyorum ama Ben seni otuz beşinde gibi anacağım Hayalimde sarılacağım sana Öpeceğim doyasıya saçlarını koklayacağım Sen uyurken kara toprağın altında
Hüzün vardı üstat ablanızın mekanı Cennet olsun ..........................((((((((( Selamlar
Geçmişte yaşadığınız acı büyük ; bir kardeşi kaybetmek unutulacak kolay bir acı değil.. Böyle bir acı bir daha hiç yaşamamanız dileğiyle sevdiklerinizle birlikte güzel bir bayram diliyorum..
acı yaşam ve çok zor bunu ancak yaşayan anlar bir dah amı asla olmasın
gözler nemli ıslak ıslak tı