(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanardağ ve Melek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanardağ ve Melek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ahh be zerrem, inan bana yazmıyorsam artık Aşk'tan vardır elbet bir sebebi...öğrendim son çeyreğinde hayatın.... ihanettir her aşk, bi'sonraki sevgiliye.............dediğinden beri Rüstem emmim....sadece okuyorum....... kal sağlıcakla....................
zerre-i miskal tarafından 7/18/2014 6:21:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şimdi:)) Bu melek ateşten lavlardan geldiğine göre kesin şeytan olmalı:)
Zaten şöyle bir rivayet var herkesin bildiği Şeytan: Kadının olduğu yerde benim işim yok demiş:))
Bence dikkatli olmakta fayda var.... Dikkatli olun dedim:) Şiir mi? Kısa ama anlam doluydu Sayın ZERRE Not:) -ZERRE- derken alt çizgileri yapamadım bir türlü:) böyle idare edin artıkın:)
Yorunuzu okudugumda bin tane siir yazasim geldi sevgili Ayvazim Deniz dost . böylesine icten , böylesine samimi ... Böylesine güzel .. Böylesine hos....
O ; " Not " da cok sekerdi :-)))
Sakin bi yere gitmeyiniz . Bu sitede güzel insanlar hep olmali .
Şair, şiirini okuduklarından, gördüklerinden, dinlediklerinden, kendi duygu ve düşüncelerinden süzen kişidir. Bir keresinde bir kilo gül yağı elde edebilmek için kaç ton gülün preslenmesi gerektiğini duymuş ve şaşırmıştım. Hayatın içinden “şiir damıtmak” da bundan farklı bir şey değildir.
Sevgili kardesim , tam bilgece bir yorum olmus bu . Ki sen bunu hep yapiyorsun .
Siir damitmak da gül yapragina siir yazmak gibi bir sey . Öyle yanmadan kelebek gibi atesi de anlayamazsin . Dört kelebegin bir hikayesi vardi ; onu animsattin .
Dört Kelebek
Dört tane kelebek bir gün bir ateş görmüşler ve ateşin nasıl bir şey olduğunu öğrenmek istemişler.
Birinci kelebek ateşe biraz yaklaşmış ve üzerinin aydınlandığını görmüş. Arkadaşlarının yanına gelmiş ve:
-Bu ateş aydınlatıcı bir şey! demiş
İkinci kelebek bununla yetinmeyerek daha fazla şey öğrenmek istemiş. Biraz daha yaklaşmış ve ısındığını hissetmiş. Demiş ki:
- Aynı zamanda bu ateş ısıtıcı bir şey!
Üçüncü kelebek bununla da yetinmemiş. Biraz daha biraz daha yaklaşmış. Bir anda ateşin kanatlarını yaladığını hissetmiş ve yanmış kanatlarıyla geri dönmüş. Şöyle demiş:
- Ve bu ateş yakıcı bir şey!
Sonuncu kelebek daha da çok şey öğrenmek istiyormuş Biraz yaklaşmış, aydınlandığını görmüş Biraz yaklaşmış, ısındığını hissetmiş Biraz daha yaklaşmış, ateş kanatlarını kavurmuş Ve biraz daha yaklaştıktan sonra tamamen yanan kelebek “poff! ” diye ortadan kayboluvermiş.
Ateşin gerçekten ne olduğunu belki bir tek o öğrenmiş ama geri dönüp söyleyememiş Çünkü o kaybolmuş ateş içinde.
Bir şeyi ancak o şeyin içinde kaybolan bilebilirmiş.
-----------------
***Aşka uçma, kanatların yanar.(Sadi Şirazi)
***Aşka uçmadıktan sonra kanatlar neye yarar?(Hz.Mevlana)
***Aşka vardıktan sonra kanadı kim arar?(Yunus Emre)
cok selam olsun uzaklardan kardesim . eksik olmayasin . o güzel kardes yüregine iyi bak e mi ..
Ne güzel yaziyorsunuz sevgili Yasemin Hanim . Biliyor musunuz yorumlariniz bile siir gibi oluyor . Kisa ve öz . Yine cok memnun oldum . Eksik olmayiniz .
"Aşka yürümek, aşkın tanımı, aşkın hissettirdiği şey ateşe eşdeğerdir zaten. "
"Bir sevmek bin defa ölmek demekmis" 3 hür el gurubunun bu sarkisi geldi aklima. Genclik yiilalrimin sarkisidir .
Askin alevmis ey yarrr.. Bir ates parcasi .
Bir saat yazsam bitmez bu cebvap ya kisa keseyim .
her zaman gelırım ne demek şiir bır asktır yazandan zıyade okunanda kıymetlıdır zamanın önemı yok ben hep burda bıyerdeyım mutlaka görüşmek dılegıyle :)
korkak millet . yazmazlar . ama yazmasinlar , umrumda degil hic degilse bir cesur yürek cikti derim siirim sifir yorum cekmicek . o da bir basari :-)))
Yanmış ortalık, kıyıcıktan geçiverdim yorum yazmaya hocam..
Kalemin yazıyor be mirim, helal dedim saygılarımla :)