kilitlere vuran gölgeler duvar dibine düşen hüküm tahta iskemle beton zeminde ağırdır ölüm keserken bedenin ayazı buz tutan rüyalarda yaşanır ölü düşler galası ayışığında hezeyan akar gözlerden bilmeden kırağı geceye yaslanan boşluk zihni saran ideoloji bakışlarında kaybolup gider bir vaha
çemberin içinde yol alırken sonsuzluğa her noktada söz zehirleriyle vurdular oysa kelimeler masumdu ve fikrin içinde gizdi yasak denilen tüm yargıları bırak diyordu en kefaretsiz çığlığım saf bir masumiyetle ellerim çiçek ellerim bulut ve gözlerim deniz... bir manzara ağlıyor uzaklarda feri sönmemiş bir lacivertte köpürüyor dalgalar içimden geçiyor koskoca umman atın dedim atın hadi şimdi kahkahanızı sırtını sıvazladığım bir enginliğin doğuşuna tanıklık ederken kendime vurduğum prangaları parçalıyorum uçurtmalar havalanıyor göğüm de binlerce renk ile dalga sesleri dövüyor kulaklarımı ölümler geçiyor penceremden bakamadığım yerdeyim dibe yatan ve kalkamayan maviliğe sürgün ediliyor masallar sessizce ve bir titreyiş bir tevekkül..
ala yatan gecenin kızıllığı derinliklerde gökyüzünde binlerce yusufçuk sessizliği alıyorum koynuma aldanır mı diyorum düşlerim az daha koyu gride bulduğum bir hezimeti vuruyorum alnının ortasından hiç kan yok! aldanan ben miyim sonsuzluğun ortasında?
sükuta yatıyor cümlelerim usulca ben karartılara dokunamazdım hani?
ölü kelebekler boş şehrin sokaklarında yarı geçirgen zaman daralmış erken düştüğümüz yanılgılar bana zaman deme bana çelişkilerden söz etme! enginliğin gözlerinden düştüm kilometrelerce... bir denize bir sana dokunamadım sadece özgürlük vaktinde çıkıyor yıldızlar ve bazen erkende ağarıyor saçlar
soluksuzdu kent saatlerde gölgeli zaman ellerim üşüyor dar ağacında sona eriyor bazı aşklar gölgeler diyorum sarı sıcak bir mevsim döngüsü başımda bir güvercin donuk kanatlar ölüm kokusu havada düşmeyin diyorum masalın en derin yerine biliyorum erken olmaz orada sabahlar kanatsız da uçar melekler ve havalanır durduk yere bulutlar martıların peşi sıra da seyreder bazı düşler kıyıya vuran çakıl taşı sırça camda illüzyonun çırpınışı kelimeler yine sus...
dolu dizgin bir serinlik fırtınalar düşüyor gözlerimden dilimde geceye yaraşır bir veda gülümsüyor bakışlar baktığım yerde maviliklerde boğulmuyorum bu defa hadi bir selam yolla dostum diyorum bir selam yolla görünmeyen diyarlara üşümesin bekleyen ve hala parıldayan gölgeler...
kendimle kavgalıyken gece düşüyor gözlerimden dağılıyor ağır pus havada bir hoşluk sesime ses oluyor yankılar yuvarlanan çakıl taşları yosun tutmuyor denizin gözlerinde masmavi bir umut hala...
Değerli yorumu için sayın Hasan Karaşahine sonsuz teşekkürlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gözlerim deniz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gözlerim deniz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
akrep ve yelkovanı olmayan.......................umudun rengi ne güzel dökülmüş dizelere..imgeler yüksek şelalelerden akan suyun köpükleri gibi beyaz ve serin..kutlarım.selamlar.
edebiyat sayfamız gereken ödülü ugur böcegi ile vermiş arkadaşlarda taçlandırmış bana kalan kocaa yüregine huzur ve sukunet şairr sevgiler kocaa yüregine
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
dolu dizgin bir serinlik fırtınalar düşüyor gözlerimden dilimde geceye yaraşır bir veda gülümsüyor bakışlar baktığım yerde maviliklerde boğulmuyorum bu defa hadi bir selam yolla dostum diyorum bir selam yolla görünmeyen diyarlara üşümesin bekleyen ve hala parıldayan gölgeler...
kendimle kavgalıyken gece düşüyor gözlerimden dağılıyor ağır pus havada bir hoşluk sesime ses oluyor yankılar yuvarlanan çakıl taşları yosun tutmuyor denizin gözlerinde masmavi bir umut hala...
Şiir fon ve yorum çok güzeldi Kutluyorum dost kalemleri beğeni ile okudum/dinledim Yüreğin susmasın usta ______________________Saygılar
endimle kavgalıyken gece düşüyor gözlerimden dağılıyor ağır pus havada bir hoşluk sesime ses oluyor yankılar yuvarlanan çakıl taşları yosun tutmuyor denizin gözlerinde masmavi bir umut hala...
Çok güzel imgelerle süslü gönül sesinizi okumak güzeldi. Duyarlı gönlünüz ve kaleminiz var olsun Maide Hanım. Sevgiler.
kendimle kavgalıyken gece düşüyor gözlerimden dağılıyor ağır pus havada bir hoşluk sesime ses oluyor yankılar yuvarlanan çakıl taşları yosun tutmuyor denizin gözlerinde masmavi bir umt hala...
Sevgilerimi sundum.
Saygılarımla..