(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık Uçurum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık Uçurum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni okumak keyif gerçekten sevgili dostum ben bana ait olanları alıp çekiliyorum... yüreğine sağlık sevgiler güzellikler her daim üzerine olsun sevgilerimle...
Dost....Dağların zirvesinden ne zaman inip ekleyip kaçıyorsun bu güzel şiirleri... Ama bak yakaladım geç de olsa....Harikaydı..Kutlarım..Selam ve Saygımla...
Çok güzel bir_ZERRE_şiiri idi. Yine tam bir Fikret Şimşek. Şiiri idi tek.Harikülade, tebriklerim... Sonsuz sevgili arkadaşım.Kalemin daim, gönlün sağ olsun.Selam ve sevgimle...
Sevgili ZERRE siz bu sitede hayranlıkla okuduğum ender şairlerdensiniz. Ender diyorum, zira eline her kalem alıp, uçuk saçık sayıklayanların da "ŞAİR im bennnn" diye çıldırmalarını görüyorum artık sayfalarda şiir adına... Kendisini kanıtlamak zorunluluğu hissedenler ve bunu ihtiyaç olarak görenlerden farklı olarak şiir yazan birkaç ender dosttan birisi
he rokuduğum lşiirin kökü EDEP ten gelen EDEbİYATIMIZA kazanım olduğuna inanıyorum. Bu siteye yaşı 18 olanlar kabul edilirken, üye olmayan okuyucuların yaş ortalaması daha aşağılarda biliyorum.. Bu sebeple ŞAİR yüklendiği misyonu hakkı ile taşıyabiliyor ve bunu paylaşımları ile gönüllerimize sunuyorsa ben o yüreğe saygı duyarım. ŞİİR ADINA DA TEŞEKKÜR EDERİM.
insanın yakasını bir türlü bırakmayan ve kendisiyle yaşatan; kimi zaman kurtulmak istenen, kimi zaman ise içinde bulunulan durumun dayanılmazlığına aldırış etmeden sığınılan; unutulmak istendiği halde bir türlü unutulamayan ve anlaşılmayı bekleyen; soyutlanmayı beceremeyen birinin asla korkularıyla yüzleşemeyeceğini gözler önüne seren; sıkıntı, kötümserlik, huzursuzluk, hüzün, hassaslık, çaresizlik, boşluk, umutsuzluk, güvensizlik, hiçlik ve evham gibi birçok olumsuz duyguyu çağrıştıran, bunun yanında huzur, özgürlük, yaratıcılık, dinginlik ve kendine kaçışlara olanak tanıyan; varolmayan bir hayalin peşinden koşanlar tarafından vazgeçilemeyen; kalabalık içindeyken bile hissedilen; derine inildikçe kişinin kendini daha iyi tanımasını sağlayan olgu, duygu, bağımlılık, kaçınılmazlık...
bütün beyazların arasında siyah, bütün evetlerin arasında hayır, kuğuların arasında çirkin ördek yavrusu karların arasında kardelen olmaktır yalnızlık...tbrklr...
Hayat içirdi B a l d ı r a n
Çatlak, sancılı toprak
Kavruldu, yandı
Acının haykırışı
Kelebeğin ateşe uçuşu
Paslı dil kahır yaladı
Hüznün izi kaldı kapkara
ne çok şey anlattı şiir..çok çok güzeldi..dağların şairine..sevgi ve selamlarımla..