Sadece gidenlerin ardından mı yakılırdı ağıtlar? Yanan yürekte haketmiyor mu bir ağıdı? Yüreği terkeden umutlar da, gömülmüyor mu ki düşler mezarlığına?
Hayat denilen ’dramada’; ayakta alkışlanası acılarım var benim Sol yanım, hayallerimin sarayı,yıkıldı...
Sarayımdan düşen hayallerime mi sığınayım şimdi yoksa intihar süsü verilen umularıma mı yakayım ağıtlarımı?
Kaybettim bütün inançlarımı Kendimle birlikte büyüttüğüm çocuksu umutlarımı Mavi düşlerimi armağan ettiğim yürek, siyaha boyadı bütün hayatımı...
Sevdam yare, Sancılarımsa hayata ’helal olsun’.
Ama helal etmiyorum, her gece gözyaşları içinde ettiğim ah’larımı...
Nefesim yetmiyor, Yüreğimde derman kalmadı ama sol yanım sancıyor Ve yalnızlığımı da dolayıp dilime kaybettiklerimi uğurluyorum, en derinden yakıyorum ağıdımı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşlerime Ağıtlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşlerime Ağıtlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama helal etmiyorum, her gece gözyaşları içinde ettiğim ah’larımı...
Nefesim yetmiyor, Yüreğimde derman kalmadı ama sol yanım sancıyor Ve yalnızlığımı da dolayıp dilime kaybettiklerimi uğurluyorum, en derinden yakıyorum ağıdımı.
Çünkü acılarım hakediyor uzun bir yası...
OKunası dizelerdi severek okudum Yüreğine kalemine sağlık üstadım Kalemin daim ilhamın bol olsun ___________________________________Saygılar
Sancılarımsa hayata ’helal olsun’.
Ama helal etmiyorum,
her gece gözyaşları içinde ettiğim ah’larımı...
Nefesim yetmiyor,
Yüreğimde derman kalmadı
ama sol yanım sancıyor
Ve yalnızlığımı da dolayıp dilime kaybettiklerimi uğurluyorum,
en derinden yakıyorum ağıdımı.
Çünkü acılarım hakediyor uzun bir yası...
OKunası dizelerdi severek okudum
Yüreğine kalemine sağlık üstadım
Kalemin daim ilhamın bol olsun
___________________________________Saygılar