yumruk kadar yüreğim, aşkının barınağı cânımı kabzeyleyen adetâ bir vurguncu bir güzel sarmalayıp tutmuş Cebbâr’ın ağı geceler şöyle dursun güpegündüz soyguncu . çil çil altın salkımlar gözüm kamaştırıyor sevgi ile söylenmiş, söz makam aştırıyor simyâsı nefsi ile özüm karmaştırıyor melekeler keşfeden doyumsuz bir doyguncu . sile sile sinemi ayna eder kendine fasıl vasıla gebe bin cephe derbendine şeytanları çürütüp ilâhe der fendine sürgülenmiş gözlerin sürmesi bu sürgüncü . şu gönlümden düşüp de eksilen güz karlarda ılık ılık salınıp esilen rüzgârlarda ârzû ile yârenlik, dostum yadigârlarda rûhuma tiryâki bu, para vermez ölgüncü . odamı aşk doldurdu, elim kolum tutmuyor korkarım cehennemden lâkin sözüm tutmuyor beş vakit su veriyor sevdâyı kurutmuyor bu yoksulda mutluluk; yârdan gayri süzgüncü .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vurguncu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vurguncu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şu gönlümden düşüp de eksilen güz karlarda ılık ılık salınıp esilen rüzgârlarda ârzû ile yârenlik, dostum yadigârlarda rûhuma tiryâki bu, para vermez ölgüncü . odamı aşk doldurdu, elim kolum tutmuyor korkarım cehennemden lâkin sözüm tutmuyor beş vakit su veriyor sevdâyı kurutmuyor bu yoksulda mutluluk; yârdan gayri süzgüncü .
selam kolay gelsin nasılsınız bu araları pek zaman olmuyor sayfaya da giremiyoruz güzel bir eser daha okudum sayfanızda Yüreğinize ve kaleminize sağlık kutlarım çalışmanızı saygılarımla değerli kalem .
şu gönlümden düşüp de eksilen güz karlarda ılık ılık salınıp esilen rüzgârlarda ârzû ile yârenlik, dostum yadigârlarda rûhuma tiryâki bu, para vermez ölgüncü
şu gönlümden düşüp de eksilen güz karlarda ılık ılık salınıp esilen rüzgârlarda ârzû ile yârenlik, dostum yadigârlarda rûhuma tiryâki bu, para vermez ölgüncü
Düşündürücü duygulu bir hece şiiri. Beğeniyle zevkle okudum.Sağlıcakla kalın
Dostum Allah cc nin Cebbar sıfatıyla başlamış bu sefer şiire. Kaçış yok, gece ve gündüz, her nereye gitsem, her kim bana gelse.
Dünya malını bırak, ilahi makamlar bile önemini yitiriyor. Çünkü o kudret sahibinin sürekli yaratıyor olması, sürekli yeni melekeler nedeni ve bunu aklım almıyor. "Allahım ilmimi artır" demiş yoksulum.
Bu şiirde burada noktayı koyacağım. Zira gerisi lafgüzarlık olur.
bu sitede kıskandığım ve imrendiğim tek sayfa Asrın Fuzulisi Yoksul kardeşim her daim kendime aynı soruyu soruyorum bu şiiri neden ben yazmadım diye o ne muhteşem mısralar o ne muazzam bir şiirdir öyle kardeşime nihayetsiz ve kocaman tebrikler
Necip Fazıl merhumun amam efendim aman şiiri geldi aklıma. Yaşadığımız zamanın şeytanına pabuçunu ter giydirecek kadar şeytanlaşmış insanlar var. Rabbim bizleri kendi sıratı müstakiminden ayırmasın. Daim olsun kaleminiz. Sağlıcakla.
...Yok,Sul'a yakışır nitelikte çok ama çok çok derin manalar içeren bir eser...şeytanı bile geçen cürümlerimiz, cehennemden korktuğunu dil söylerken bir yandan da şeytana bile geride bırakmamız...eh insan böyle bir şey...kutlarım
şu gönlümden düşüp de eksilen güz karlarda ılık ılık salınıp esilen rüzgârlarda ârzû ile yârenlik, dostum yadigârlarda rûhuma tiryâki bu, para vermez ölgüncü . odamı aşk doldurdu, elim kolum tutmuyor korkarım cehennemden lâkin sözüm tutmuyor beş vakit su veriyor sevdâyı kurutmuyor bu yoksulda mutluluk; yârdan gayri süzgüncü
Ruh derinliklerine hitab eden çok güzel dizeler tebrik ediyorum selamlar...............