Bugün gönlüm savaş meydanı Dizginlenemeyen atlar gezinir içimde Şakağıma şakağıma vurur nal sesleri Hiç bir zırh koruyamaz senden beni Gözlerin mavzer mavzer ateş eder Yaralanmışım keklik keklik sekiyorum.
Bugün gönlüm savaş meydanı Yeniçeriler sipahiler atlılar Geliyorlar dört bir yandan yalın kılınç Kaşların yay gibi gerilirken Düşüyorum sana doğru Sığınıp karanlığına akşamın.
Bugün gönlüm savaş meydanı Şövalyeler geziniyor tepemde Seni kalleş seni keskin nişancı Nereye kaçsam nefesin ensemde Oysa hiç yenilmemiştim girdiğim savaşta
Bugün gönlüm savaş meydanı Ne fark eder yorgun yaralı yada ölmüşüm Direnerek edeceğim belliki akşamı Zalimi de sensin günün galibi de anladım Sana bırakıyorum tüm ganimeti Başımı önüme eğmişim çekiliyorum.
Bugün gönlüm savaş meydanı Canım bir kalenin burcunda Gökten kan yağıyor ıslanıyorum Ölüp ölüp diriliyorum mızrağının ucunda Yenilmişim utanıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİLMİŞİM UTANIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİLMİŞİM UTANIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün gönlüm savaş meydanı Ne fark eder yorgun yaralı yada ölmüşüm Direnerek edeceğim belliki akşamı Zalimi de sensin günün galibi de anladım Sana bırakıyorum tüm ganimeti Başımı önüme eğmişim çekiliyorum.
direnmek,göğüsleyerek en derininden acıyı,yudumlarken yakıp gider bellki de tüm uzuvları baştan sona varmak güç ister belliki yürek ister işte... kazanmak için zorlu zaferi savaşmak gerekmez mi bazen şair dik durmaya mecalin kalmasa bile utanma yenildim demekten! gökten kan yerine rahmet yağsın üzerine ıslatsın ki yüreğini başını kaldırma gücü versin ellerine... :( bırak tüm ganimetleri sana hayrı olmayanın ona hayrı olacak mı ki beklemek lazım görmek için!!
Beğenen ve paylaşan yüreğine sağlık...
_______________________________Saygı ve selamlar..