(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bıraksam Kendini Boğacaktı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bıraksam Kendini Boğacaktı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimin şiirine yorum yaptıysam, tepki almışımdır. Bu konudaki beceriksizliğimi göz önüne alarak şiirinizi beğendiğimi ve tebrik ettiğim söylemem kafidir umarım.
esas şairlik bu olsa gerek, bir cümleye dünyaları sığdırdınız...hem bu anlam deryası yoruma, hem engin yüreğinize, hem de gönül emeğinize, nefesinize çokça teşekkür ederim Olgun şairim, daima saygı ve sevgimle...
Öyle asude öyle dingin, ama acıdan sırılsıklam ıslak.
Kendini bulur bulmasına da bizi kaybeder. Kokular renkler ve nefesler karışır. Siyaha dönmesin yeter ki gün gelir filiz verir bir şefkat, bir merhamet. Geç olmadan açmalı tüm pencereleri ardına kadar.
Yanındayım su gibi, ekmek gibi... <3
Olgun ağabeyimin de nefesine sağlık......... Çok güzeldi, müzik ve o çok sevdiğimiz okuyuş...
Doğrusu ilk önce uğur böceğini aradı gözüm muhtemelen uçup şiire konacaktır. Anlamı kelimelerde parçalara ayırıp sonra toplayan ve şiiri sırtlayan bir imge yapısı ile harika bir anlatım. Kutluyorum şaire. Yüreğine sağlık...Selam ve saygılarımla.
Bu konudaki beceriksizliğimi göz önüne alarak şiirinizi beğendiğimi ve tebrik ettiğim söylemem kafidir umarım.
Saygılarımla...