..Şiirin hikayesini görmek için tıklayın 17- "Sağ elindeki nedir ey Musa?"
18- Dedi ki: "O, benim asamdır; ona dayanmakta, onunla davarlarım için ağaçlardan yaprak düşürmekteyim, onda benim için daha başka yararlar da var." 19- Dedi ki: "Onu at, ey Musa." 20- Böylece, onu attı; (bir de ne görsün) o hemen hızla koşan (kocaman) bir yılan (oluvermiş). 21- Dedi ki: "Onu al ve korkma, Biz onu ilk durumuna çevireceğiz." 22- "Elini koltuğuna sok, bir hastalık olmadan, başka bir mucize (ayet) olarak bembeyaz bir durumda çıksın." 23- "Öyle ki, sana büyük mucizelerimizden (birini) göstermiş olalım." 24- "Firavun’a git, çünkü o azmış bulunuyor." 25- Dedi ki: "Rabbim, benim göğsümü aç." 26- "Bana işimi kolaylaştır." 27- "Dilimden düğümü çöz;" (Ta Ha 17-27) * * * Bu böyledir, çünkü Allah, bir topluma bahşettiği nimeti ve esenliği, o toplum kendi gidişatını değiştirmedikçe asla değiştirmez ve [bilin ki] Allah her şeyi işiten, her şeyi bilendir. (Enfal–53) * * * bir hesap yaparsın boyundan büyük kabahat çıkar ellerinde.. yıkarsın ellerini göz yaşlarınla kimseyi inandıramasın.. bir pişmanlık yüreğinde yakarken gecelerini sırtlarsın omzuna hicretini.. bana bir yangın yeri söyler misin? Sahi sende gelir misin?
..
|
sensizmişiz ve ne çok ıssızmışız da
fakirliğimizden habersiz haklar yermişiz.."
halk...
tarihin her döneminde..
androidler piyasaya sürülecek gelecek 50-100 yılda...halka hiç ihtiyacı kalmayacak kompradorların ve onların yaltakçı ve yardakçılarının ...ve tabii olmazsa olmazları yalakalarının....
işte asıl savaş o zaman başlar !