(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşman Başına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşman Başına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne olur uzak dur canımı sıkma Ben böyle mutluyum bendimi yıkma Yalanlara doydum bir de sen çıkma Senin gibi dostlar düşman başına...
Aminnnn iki günlük dünya kimse kimsenin canını sıkma hakkına sahip değil ama o hakkı kendisinde görenler oluyor ne yazık ki işte o zaman (Hz Ali R A ) nın tavsiyesini uygulamak haktır canı canana tebrik ediyorum sevgili arkadaşım yüreğine usta kalemine sağlık sevgimle.
Az önce bir dostla konuşurken, bana "Artık görünmez oldun dostlarına. Şiirlerimize bile gelmiyorsun" dedi. Ben de henüz bakmıştım senin sayfana ve iki şiirini görmediğimi de yeni fark etmiştim. "Git bak" dedim, "Gülhun Ertilav'a yorum yazmış mıyım? Hem de son iki şiirine..."
Düşündü arkadaşım ve "Bu durumda haklıymışsın, demek ki gerçekten uğramıyormuşsun" dediğinde, içimden "Keşke Gülhun bu dostun sözünü duysaydı " dedim.
Elbette ki mazeret değil bunlar. Gelip okumalı yazmalıydım. Demeliydim ki; "Sen heceyi gerçekten güzel yazıyorsun. İyi ki serbesti bırakmışsın. Ama beni sakın zehirleme ve heceye alıştırma." :)
Yaptığın işlere aklım ermedi Dostum, dedin amma yürek görmedi Ömürlük diyordun üç gün sürmedi Senin gibi dostlar düşman başına
Neye güvendimse hep yıkıp attın Yalanlar söyleyip çamura battın Dostluk aşımıza hep ağu kattın Senin gibi dostlar düşman başına
Ne olur uzak dur canımı sıkma Ben böyle mutluyum bendimi yıkma Yalanlara doydum bir de sen çıkma Senin gibi dostlar düşman başına
MERHABALAR DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HERKES KENDİ HAYATININ ÇIKMAZINDA BOCALAMIYOR MU.....ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN ..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Ne olur uzak dur canımı sıkma Ben böyle mutluyum bendimi yıkma Yalanlara doydum bir de sen çıkma Senin gibi dostlar düşman başına.........Tebriklerimle harikaydı...
Demek ki dost postunu giymis, sirtlanmis... Dosttan oteye gitsin yolu dussun, irak olsun hepimize.. Bu guzel anlatima, siire, yureginize gonulden tebriklerimle.. Selam sevgiler..
İbretlikti...şiirdi...gerçek dost bulmanın zorluğunu ve can dostlarımıza gereken değeri vermemizi gizliden duyuruyordu... şiir kuralları açısından örnek dörtlüklerdi. tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum...
BU TARZDA MİLYON DOSTUN OLACAĞINA BİR TANECİK DELİKANLI DÜŞMANIN OLSUN :)) dedim gitti... Haketmiş insanlar varsa yazık dedim okurken. Ne güzel irdelemişsiniz. Harfiyen katıldım her dizesine. Alkışlar Gülhun dost
Dost dost diye nicesine sarıldım benim sadık yarim kara topraktır demiş, çok değerli vede Rahmetli aşık Veysel, nede güzel demiş gerçek dostu bulmak samanlıkta iğne aramaya benzer. Çok güzel anlatımda arkadaşım yüreğinize sağlık. Öylesi dost düşman başına . Sevgilerimle Allaha emanet ol.....
Şiirin anlamı ve anlatımı olarak okuyucuya haz vermekte...
................................... saygı ve selamlar..