(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eşim'e... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eşim'e... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne mutlu...Allah ayırmasın...Ve mutluluğunuz bozulmasın hiç.... Sıcacık çok güzel bir şiirdi..Kutlarım...Selam ve Sevgimle...Eşinize de...Size bu duyguları yaşattığı için....
Ne mutlu bu dizeleri yazan ve yazdırabilen yüreklere... Benim savunduğum konuya parmak basmışsınız. Sevgiliye, flörte (Günümüzün deyimiyle) sevda şiirleri yazılır da, zor olanı evliyken eş'e yazabilmektir. Eş'e yazılan şiir gerçek sevdayı daha iyi yansıtır. Çünkü hayat zorluğu, aile etkenleri ve bir ömrü sırtlamaya rağmen, sevda dizelere akıyorsa yürekten... İşte asıl sevgiyi yaşatmak budur... Yüreğinize sağlık. Mutluluğunuz daim olsun. Esen kalınız.
Umarım yollarınız asla cıkmaz sokaklara sapmaz ... Sevmek çok güzel bir sey hele sevgiliye el ele yol alıyor olmak daha da güzel ... Kutlarım sizi bu güzel şiirinizden dolayı , sevgilerimle ........
Evlilik kurumunun kıymetini bilen yüreklere ne mutlu,bir yastığa baş koyduğunuz bu yolda bir ömür mutluluklar dilerken sevginiz her daim bahar dalları gibi yeniden tomurcuklansın yeşersin inşallah.Sevginize bir ömür sıkı sıkı sarılın,tüm kötülükler uzak dursun sizlerden.Kutlarım.
Bil; Ellerinin değdiği her şey benim kıymetlim Bil benim cennet kokulum, değerlim… Göz göze ettik kutsal yeminimizi Hiç eksilmeyecek aşkla her yeni günde, Yola yol eklemeli şimdi…
YÜREĞİNİZE SAĞLIK, EŞ'E BUNDAN DAHA GÜZEL NE DENİLEBİLİRKİ, TEBRİK EDERİM, SELAMLAR, SAYGILAR..
gözümde,
en güzel şiiriniz...:)
dostlukla...