“Kalbimdeki acılar, Yaz sıcaklığında erir mi (hiç)?”
Bilmediğim şehirler vardı. Mesela senin çocukluğundakine benzeyen, Yaşlı bir kadının gözlerindeki nem gibi… (nice acıları bedeninde taşıyan yalnızlık belki de)
Unutmadığım bir anım vardı. Mesela küçükken rüzgârları severdim, Çünkü yağmurlar gibi ağlatmazdı uçurtmalarımı… (biraz daha inersem anılarım ölür mü, sence?)
Bir tek satırım var seni anlatmaya: “Aşkımda gül gibi; gün geçtikçe kuruyor hüzünle…” Biliyor musun, ben en çok yarım şiirleri severim… (sonları yoktur ki-kötü bir anları olsun…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gül Kurusu Hüzünleri… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gül Kurusu Hüzünleri… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tek satırım var seni anlatmaya: “Aşkımda gül gibi; gün geçtikçe kuruyor hüzünle…” Biliyor musun, ben en çok yarım şiirleri severim… (sonları yoktur ki-kötü bir anları olsun…)
Bir tek satırım var seni anlatmaya: “Aşkımda gül gibi; gün geçtikçe kuruyor hüzünle…” Biliyor musun, ben en çok yarım şiirleri severim… (sonları yoktur ki-kötü bir anları olsun…)
Bir tek satırım var seni anlatmaya: “Aşkımda gül gibi; gün geçtikçe kuruyor hüzünle…” Biliyor musun, ben en çok yarım şiirleri severim… (sonları yoktur ki-kötü bir anları olsun…) YÜREĞİNE SAĞLIK TEBRİKLERİMLE
birgün bu siteden birini kalpten götürecek senin şiirlerin.. özlem mi? en derini... sevda mı? en yaşanılası... ayrılık mı? en acısı.. maşşalah bütün enler sende bu sayfayada bir nazar boncuğu lazım..
“Kalbimdeki acılar, Yokluğunda biter mi (hiç)? “ çok doğru diyorsun onsuz alınan her nefesle artar:( yüreğine sağlık eksik olma.. sağlıcakla kal..
Bir tek satırım var seni anlatmaya: “Aşkımda gül gibi; gün geçtikçe kuruyor hüzünle…” Biliyor musun, ben en çok yarım şiirleri severim… (sonları yoktur ki-kötü bir anları olsun…)
“Kalbimdeki acılar, Yokluğunda biter mi (hiç)? “
çok hoş dizeler.... demek yağmurlar uçurtmaları ağlatıyor ha.! rüzgarlar daha masum.. bu dizeler harika. kutluyorum emre onbey
çok derin işliyorsunuz özlemi-yokluğu kelimeler yetersiz kalıyor şiirlerinize yorum yazmaya ki yorum değil yazdıklarım ayrı bir tat veriyor tarzınız,kelimelerle noktalama işaretlerinin ahengi çok güzel
Bir tek satırım var seni anlatmaya:
“Aşkımda gül gibi; gün geçtikçe kuruyor hüzünle…”
Biliyor musun, ben en çok yarım şiirleri severim…
(sonları yoktur ki-kötü bir anları olsun…)
“Kalbimdeki acılar,
Yokluğunda biter mi (hiç)? “
tebriklerr...