(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST/UM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST/UM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayarsız çıkan söz vermez inşirah Nefsi düşman bildik, kalbi kıblegâh Ne sultan tanırım, ne de padişah Bu fanî, Rabb’ine kul olur dostum.
Final kitanizi en etkili bölüm olarak buraya kopyalamama ragmen, siirin her bir misrasi ayri ayri yürege, ruhumuza akiyor.. Hele de böyle hassas bir konu manevi denize daldirilip sunulursa, duygulanmamak elde degil güzel yorumu dinlerken. Yüreklerinize bereket. Kaleminiz daim olsun. Siirlerinizin her biri cok güzel. Sevgiler..
Etkili yorum esliginde, hislenerek okuyup, her misrayi ayri ayri tefekkür
Her bir kitasi, ayri bir siir guzelliginde mana derinliginde ki Allah'i dost edinen, insani dost edinmekte zorlanmayacaktir diye bana davetiye cikaran bu siirin kutluyorum, selamliyorum ve selamliyorum Mecit kardesim yuregini, kalemini. Keza Dogan Bilge yorumu ayri bir guzellikti sayfada.. Selam sevgim saygimla..
Ayarsız çıkan söz vermez inşirah Nefsi düşman bildik, kalbi kıblegâh Ne sultan tanırım, ne de padişah Bu fanî, Rabb’ine kul olur dostum.
Her kelimesi öğüt niteliğinde doğru söze şapka çıkartılır. her şiirin ustalık eseri ne kadar övsem azdır. Vücudun sağlıklı, ömrün uzun, ve kalemin kavi olsun, siz yazın bizler okuyalım değerli dost şairim. Hayırlı geceler, Selamlar saygılar. Allaha emanet olun.
Edep, huy ve tüm hakikatlerin mevcut olduğu yer insanın kalbidir...
Bu yüzden "kalbi sağlam tutmak" hususunda azami gayret gösterilmelidir.Çünkü, bir insanın kalbi kararırsa, sinesi daralmaya başlar.Sine daralınca oraya kötü huylar yerleşir. Kötü huylu olan kişiyi de insanlar sevmez...Sevilmediğini bilen insan ise başlar sağa sola eza etmeye...Sonrası artık bu insan, zahirde insan şekline girmiş bir şeytandır...Tüm bu felaketler silsilesine kapılmamak için ilk başta tırnak içinde belirttiğim gibi "kalbi sağlam tutmak" ile olur.... Kalbi temiz ve sağlam tutmaya önem veren insanı ve insanlığı bilen her dosta selam olsun....Saygılarımla üstadım...Hayırlı geceler...
Nefsi düşman bildik, kalbi kıblegâh
Ne sultan tanırım, ne de padişah
Bu fanî, Rabb’ine kul olur dostum.
Final kitanizi en etkili bölüm olarak buraya kopyalamama ragmen, siirin her bir misrasi ayri ayri yürege, ruhumuza akiyor.. Hele de böyle hassas bir konu manevi denize daldirilip sunulursa, duygulanmamak elde degil güzel yorumu dinlerken. Yüreklerinize bereket. Kaleminiz daim olsun. Siirlerinizin her biri cok güzel. Sevgiler..
Etkili yorum esliginde, hislenerek okuyup, her misrayi ayri ayri tefekkür