sözcüklerinin üzerime yıldızyıldızyağmurlarla yağması da engel olamıyor bu gece üşümeme kirli sakallarının arasından patikalar çizmek istiyorum şakaklarına doğru ve yüz hatlarının içinde kaybolmak istiyorum yüzümle...
sanki sular altında kalmış kayıp bir kentin fosiliyim canım hiç yanmadığı kadar yanıyor ve kanıyorum derinden...
dilimdeki bu pas tadı göğsüme saplanan keskin bıçaklar ve ayak topuklarıma batan çiviler, raptiyeler...
ince hastalığa yakalandım ve kolay geçmeyecek biliyorum belki de bir ardak misali çürüyeceğim içten içe...
defalarca posta kutusuna baktım bugün tek bir iz tek bir harf bulmak için senden ama bıraktığın tek şey kapı gibi duran suskunluğundu...
susmak için mi gelmiştin onca yoldan ve yıldan sonra bana ve hep suskularımızı mı paylaşacaktık yana, yakıla, kanaya...
sırtında kamburu olan adamlar gördüm sırtımda kambur olan adamlar varken hayatımda ve kimse ama hiç kimse böyle çok acıtmadı canımı...
gözlerimin buğusundan gök’yüzünün efsunlu maviliğine büyük puntolarla yazıyorum adını tek muradımsın...
ve hala üşüyorum deli gibi nereye sığınacağını bilmeyen ıslak bir sokak kedisiyim şimdi karanlığım uğursuzluğumdan değil inan gecenin rengidir yüzüme vuran yaklaş, okşa tüylerimi istediğim sadece bir parça sevgi...
aklımda depremler oluyor ne hayal, ne gerçek ayırt edemiyorum sanki kötü bir büyücünün büyüsündeyim ve hapsedildim bu şiirin içine yavaş yavaş ölmekteyim...
göz kapaklarım dahil tüm bedenim ihanet içinde kendime işgal edildim hayalinle uyuyamıyorum ama uyanamıyorum da...
onun için lütfen sen uyu uyu...uyu...uyu içimde ya da apansız uyan ve mavilere yazdığım adını kırpmadan kirpiklerini dahi oku...oku...oku... tek muradımsın..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana ve Bana Dair... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana ve Bana Dair... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canımsın hiç önemli değil, hepimizin zaman zaman kabuğumuza çekildiğimiz ve tek kelime edecek durumumuzun bile olamadığı zamanlarımız oluyor...biz senle bunları aştık artık:) sen ne zaman istersen sayfam senin ki:) bu arada, neşeli olurum ve buna gayret ederim ama neşeli şiir yazmaya söz veremem bak:) bu da benim tarzım ve yüreğim...ve bu yürekten, bu kalemden yazık ki başkası dökülmüyor ne yapalım, idare et artık olma mı:)
Sevmenin bin bir halini gördük bu sayfada. Bu seferki acıya dönük haliydi. Ve her zamanki gibi güzeldi. Yumruk kadar yüreğe kocaman bir sevda ve bir dolu şiir sığdıran şaire saygılarla...
sana dair düşlerim vardı anka kanadına takılı bir gökyüzü misal yıldızları saymak arşınsız bir yaz akşamında yeniden yanan aşka adanmış bir ateşte yanmak
"Dünyada düz murat" yoktur der annem hep ve 38 yıllık hayatım da bu sözün doğruluğunu hep bir tokat gibi vurmuştur yüzüme! Bazen istersin; olmaz, bazen de istemediklerin tereyağından kıl çeker gibi seriliverir önüne... Kıymet bilmeyenden ne köy olur, ne de kasaba! Kendilerine hayırları yoktur çünkü; başkasına da şerden başka bir şey veremezler böyle olunca... Kim olduğunu çıkarma aklından; tek ve biriciksin ve çok çok kıymetlisin g'özümde; varlığın sevenlerine de, sevmeyenlerine de armağandır aslında; unutma!
Seni çok seviyorum Mavi'm ve çok öpüyorum güzel yanaklarından...
annen çok doğru söylemiş ki Özlem'im, öp benim için onu lütfen...ve mavin de seni çok seviyor bunu hiç unutma emi canım benim, iyikimsin sen benimmm...öpüyorum kocaman...
oku-muştum
bi daha okudum ki.
...
Rabbime emanetsin canım, bu kadar doluluk yorar insanı.
At üstünden yükleri biraz.
Ya şiire yorum yapamaz oldum ben de defterdeki hengameye uyup.:(((
Güzel işte canım cağızım....... <3 Neşeli şiir bekliyorum senden........ :(