günahları ayyuka ulaşırken ve maskelerinden tanıyamazken artık kendini Allah’ın adını düşürmez bir meczup dilinden ki aykırıdır hem dünyaya hem ahirete davranışları aslında yine de imtina etmez savururken bol keseden tehditlerini…
ey meczup! sana b’ulaşan sadece sevgimdi ki gözlerini bürümüşken kin ve nefret sen sevgiyi de yoz edersin bebekleri/ göz çukurlarını terk eylemiş bakışlarınla!
sana uzanan hep dost elimdi düşman belledin ucuz sevdalarının soykırımında…
vicdan muhasebesinin kantarında ben bir sabiyim oysa sen kırk kişinin kırkı çıkmamış günahlarını çekersin tek seferde bir mizanda…
ben alttan aldıkça insan yanımla kendini ne sanırsın dev aynasında sakın haddini aşma her şeyi affederim lâ’kin saygısızlığı asla!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnfilâk! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnfilâk! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'' seviyordum sizi ve bu aşk belki içimde sönmedi bütünüyle fakat üzmesin sizi artık bu sevgi istemem üzülmenizi hiçbir şeyle
sessizce ve umutsuzca seviyordum sizi bazen çekingenlik, bazen kıskançlıkla . . üzgün bu öyle içten, öyle candan bir sevgiydi ki; dilerim bir başkasınca da böyle sevilin. ''
Alexander Sergeyeviç Puşkin
Henüz göz çukurlarının göz bebeklerini terketmeyeceğine olan inancımlaydı.
o değil de kendimden korkmaya başladım dün aklımdan geçen öfke tırpanlarını ayaklandıran bir konu ve şimdi şiir karşımda
"günahları ayyuka ulaşırken ve maskelerinden tanıyamazken artık kendini Allah’ın adını düşürmez bir meczup dilinden ki aykırıdır hem dünyaya hem ahirete davranışları aslında yine de imtina etmez savururken bol keseden tehditlerini…"
hani benim bir sözüm vardır şair herkestir yoksa nasıl anlatabilir kara nehir yataklarındaki ardışık depremleri derim ki sayfanda yaşadığım ve hisseetiğim ve şaşınlığıma sebep olan da budur
Adam olsunlar, attırmasınlar tepemizi...
Yardım gerekirse adresim belli canım. Su' yumadokunanbanadokunmuştursokağı.com.... <3