(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ÇiZDiM ADINI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ÇiZDiM ADINI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayal kırgınlıklarımızın hasarı çok ve derin olunca isyan bağrağını da çekiyoruz sabır taşını da kırıyoruz sevgili Mecit bey kardeşim. Harika bir şiir okudum sayfanızda. Kutlarım.
Bak simdi bu ultimasyona, rest cekise. Neylesin karsiya gecip de siire, saire bakana, dudak bukene, :) Kizdirdigina mi yansin? Kavi ve has bir siirdi. Mecit kardesim sizi okumak ayricalik diyerek tebriklerimle, selam saygilarimi biraktim...
"Sevmenin bedeli dert çekmek ise Ağlatmak bana da hak bundan sonra. "
ya hu dert çekerek karşı tarafı nasıl ağlatabilirsin... oysa karşı tarafa dert olursan karşı tarafı ağlatabilirsin diyorsun ki hem dert çekeceğim hem de ağlatacağım...
tam bir mecnun hali...:)) rabbim, leyla'ya sabır versin...
ben bu mısrada takıldım... çok güzel geldi bana...düşündürücü...
"ya hu dert çekerek karşı tarafı nasıl ağlatabilirsin... oysa karşı tarafa dert olursan karşı tarafı ağlatabilirsin diyorsun ki hem dert çekeceğim hem de ağlatacağım...
dert cekerek karsi tarafi aglatmayi düsünen yok ki!
Tam tersine, dert cektirerek aglatmaktan bahsediliyor.
Önce, bu siir bir "bayan" tarafindan yazilmis (gibi)-kurgu böyle!
Gözü kör olasica o ZALIM ERKEK de bu HANIM KARDESiMiZi sevmis. (sevmediginden söz edilmiyor. _kurgu böyle- )
Lâkin, sevgisi inkâr edilemez bu erkek, bu bayani cok üzmüs. Sevdigi halde sevgilisini üzen cok insan vardir kuskusuz.
Simdiiii...gelelim sorunuzun cevabina;
"Sevmenin bedeli dert cekmek ise Aglatmak bana da HAK bundan sonra!"
Dünyevî bir lehceyle izah edecek olursak;
Ey Sevdigim ADAM! (diyor KADIN) Ben seni cok sevdigim halde, sen beni cok üzdün. Oysa Sevgi kutsaldir, degerlidir, paha bicilmez! Sevgimin, ASKIMIN karsiligi, bu olmamaliydi. Bana verdigin ACILAR ASKIMIN bedeli gibi oldu. Madem öyle, biliyorum ki sen de beni seviyorsun. Nitekim hal, hareket, tavirlarindan, sözlerinden (öpmeleri, iltifatlari v.s.) bunun böyle oldugu anlasiliyor. ARTIK sabrim, yaptiklarina tahammülüm kalmadi. SIRA bende. Bana ödettigin bedelin aynisini ben de sana ödeteyim de gör!
NASIL MI?
AGLATARAK!!!
Senin bana bugüne Kadar yaptigin gibi yani. Üstelik, ben seni artik daha sevmiyorum, diyor, o HANIM KARDESiMiZ :))
Söyledigi ile düsündügü AYNI MI?
Nerden bileyim? Niyet okumayi becerebilenlere sormak gerek :)))
iste bu sorunuzun KISA cevabi böyle. Teferruatli bilgiler icin önceki siirlerimin TAMAMINI okumaniz gerekiyor :)))
Kitap çıkarma işini biraz erteledim Ankara toplantısına kavuşmasını istiyorlardı dostlar sağolsunlar çok da çalıştılar. Ama ben aceleye gelsin istemedim. Bir de Ankara toplantısında imza günüm etkinliğin gölgesinde kalmasın dedim:)) iyi bir proje yapılıyor bari hakkını vermeli diye düşündüm. Kısmet olursa imza gününü İstanbulda teknede düzenlemeyi uygun gördüm dostlarla tabi. Br kaç şiir ve beyitler ilave ederim bu arada inş. Hayırlısı diyelim. Selam ve muhabbetle iyi akşamlar...
Tam da siirin ruhuna uygun düsen etkili dört dize.
Dünyevî GARDASIM dizelerin tefsirini istiyordu. Bu dizelerden sonra isim daha da kolaylasti :))
Empati yaparak siir yazmak ancak bu Kadar oluyor, ne edelim.
ATALARIMIZ ne demis;
Dayagi yiyenle sayan bir olmaaaz! Ates düstügü yeri yakar! El elin derdini türkü söyleye söyleye dinler :))
Son sözün veciz olup olmadigindan emin degilim :)))
Güzel bir gün gecirmeniz dilegiyle...
Bir ara kitap yayin hususunda son durum hakkinda mâlumat verirseniz memnun olurum. Bir AGANIN hitabini biliriz de kitabi nasil olur, onu da ögrenelim :)
Saygılarımla...............