(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu ifade buluşu bana neleri ilham etti bilsen Birkaç gün artık bu şiiri düşünürüm. Tüp... Tüp aşklar. Tüp insanlık... Harika şeyler çıkar bu tanımdan Çınar bey. Çok teşekkürler.
Mutluluğun ve kardeşliğin eşinin yahut benzerinin sunni biçimde yapılamayacağı bilinciyle ince göndermeniz tam yerine oturmuş efendim.Yapmayalım zaten. Az bulunsa sda gerçeği çok daha değerli bu Dünya da. Acizane tebrik eder , ihtiram ile selamlarım.
GÜZEL BİR DÜŞÜNC E.MESAJ İÇERİKLİ BİR ŞİİR. GERÇEKTEN TEBRİKLER.. KEŞKE HER ŞEYİN BİR ANLAMI BULAN DÜNYA ÜZERİNDE YAŞASAYDIK.. KARDEŞLERİN BİR BİRİNİ VURUĞUVE BAŞTAN BAŞA AYAĞA KANA BULANMIŞ BİR DÜNYA .. AH KEŞKE.... BİN KEŞKE BİR ŞİMDİ EDEBİLSEYDİ BELKİ .... TEBRİKLER.. SAYGILARIMLA...
Beyinlerimizi,yüreklerimizi kardeşlik sevgi duygularına endekslemedikten sonra neye yarar ki,her şey beyinde bitiyor.Dünya kötülerin derler ya işte buyrun dünyayı sarmış kötü düşünceli insanlar..İstediğiniz çok güzel ama aması var işte...
Gidişat oraya doğru zaten çınar Hocam... Bu dünyayı halletmemize az kaldı...30-40 yıla kadar uzay boşluğunda "tüp dünyalar" yüzmeye başlar kesin Tebrikler
o zaman herkesin bir tüp dünyası olurdu sonra da tüp komşularımız:)) bu sefer de tüp dünyalarımız fezada yıldızlarla çarpışırdı. yok, olmadı deyip yıldız savaşları başlatırdık:) o yıldız senin bu yıldız benim... yani insan oğluna hiç iyilik yaramazdı. dünyamı ben yıktım kendi elimle dermiydik ki acaba... inşallah hiç demeyiz de:) güzeldi çalışmanızı tebrik ederim. saygılar selamlar...
Yapılabilir mi dersiniz? Hepsi belki mümkün de o zor biraz sevgili Göle. Ama keşke demekten alamıyor kendini insan. Oysa nasıl da müsait, yuvarlak dünya. Sevgiyle...
Birkaç gün artık bu şiiri düşünürüm.
Tüp...
Tüp aşklar.
Tüp insanlık...
Harika şeyler çıkar bu tanımdan Çınar bey.
Çok teşekkürler.