(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu sevdalar, ..................Ah bu delişmen sevdalar, Gözde değil, ................sözde değil, Coşkusuyla,sızısıyla yürekte, ........................................özde bitmeli...
İŞTE BU SAYIN GÖLE…
Sevgi olduğu gibi sevebilmek bir insanı… Değiştirmeden, kişiliğinle bir insanı sevebilmek ve bu sevgiyi dolu dolu yaşabilmektir. Acısıyla, sevinciyle hayatına yerleştirip harmanını yapıp yaşanmalı. İçinde sevmeli insan önce ne güzel belirtmişsiniz özde taşımalı asaletiyle taşınmalı sevgi. Dost yürek güzel düşünmüş, dizelere düşmüş şiire selam olsun. Tebriklerimle.
Yürek sızısı nasıl da konuşturmuş şairi değil mi? Engin bir sevgi istiyor anlıyorum,isteyen mutlaka istediğine kavuşur.Tebrikler bu güzel dizelere. Sadettin Deren
Bu sevdalar, ..................Ah bu delişmen sevdalar, Gözde değil, ................sözde değil, Coşkusuyla,sızısıyla yürekte, ........................................özde bitmeli...
özden sevdaya sevdalananlara...
değmez kar tipi boran...
tebrikler çınar dost...