Her yapılan yanlışta bir müslüman seçilip "Hata bunda!" diyerek karalamak isterler. Müslümanın yanlışı İslâma mal edilip Bilvesîle İslâm’ı yaralamak isterler.
Bunlar ehl-i islâm’a verilen muhtıradır. Hâl bu ki müslümana ihtara yoktur hâcet Bilinsin ki bu mantık küllîyen iftiradır... Mü’mîn zâten hatâdan tövbekârdır nihâyet.
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 17.12.2013 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUSUR İNSANDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUSUR İNSANDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Salih Bey Kardeşim, Şiir biraz eski paylaşım olmakla beraber son günlerde yine inancımıza saldırılar olduğundan facebook sayfamda tekrar hatırlatma ihtiyacı duydum. İlginize teşekkür ediyorum. Muhabbetle selâmlıyorum.
Akl-ı beşer nisyan ile maluldür. İnsanlara bakarak Müslüman olunabilir ancak; insanlara bakarak İslam budur denilemez. Çünkü her insan unutkandır, hata eder. Beşerdir şaşar. Böyle olmasa zaten her insan melek olurdu. Yalnız melekler günah işlemezler. Ulul Azm peygamberlerin bile zelile denilen davranışları vardır, peygamber insan olduğu için. Böyleyken insanlara bakarak İslamı karalamak isteyenler elbette Müslüman değil, İslam düşmanıdır. Kaygıları gerçekten İslamı öğrenmek, yaşamak ve yaşatmak olsa "Kahrolsun Şeriat" demeden önce "Ahkam Ayetleri" öğrenirlerdi. Çok güzel ve anlamlı bir konuya değinmişsiniz bu şiirinizde sayın hocam. Selamlarımı ve saygılarımı arz ederim.
Her yapılan yanlışta bir müslüman seçilip "Hata bunda!" diyerek karalamak isterler. Müslümanın yanlışı İslâma mal edilip Bilvesîle İslâm’ı yaralamak isterler.
Bunlar ehl-i islâm’a verilen muhtıradır. Hâl bu ki müslümana ihtara yoktur hâcet Bilinsin ki bu mantık küllîyen iftiradır... Mü’mîn zâten hatâdan tövbekârdır nihâyet.
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 17.12.2013 – DENİZLİ.
Anlayana nasihattı kutluyorum hocam Kalemine yüreğine sağlık __________________________________ Kalemin susmasın;Saygılar
Mustafa hocam yüreğinize sağlık.. Çok anlamlı birşiir. geçmişte ,günümüzde ve gelecekte sürekli söylenen ve söylenmeye devam eden ''islamı yücelttik'' söylemlerine cevap olarak verilecek bir şiir.. Türkler veya başka kavimler islamla yücelmişlerdir diyenler veya bu tarz düşünen topluluklar,kişiler kalplerine Check up yaptımalı beyinlerine de format attırmalıdır..
İslâmın yüceltilmeye ihtiyacı yok. Yücelmek isteyen İslâm'a girsin ve gereklerini yaşasın, yeter. Teşekkür ediyorum Osman Bay Kardeşim. Sıhhat ve selâmet dileklerimle..
anlayana sivrisinek saz,anlamayana trompet bile az... o kadar anlam yüklü, ve ibretlerle dolu dizelerdi ki, hak vermemek mümkün değil. hele merhum Arvasi'nin nefis vecizesi, bazılarına bir osmanlı tokatı gibiydi ama... kutluyorum tüm kalbimle...selam ve saygılar sunuyorum...
üstadım Seyyit Ahmet Arvasi'nin özlü sözü ne kadar anlamlı ve güzelse, şiirde bir o kadar anlamlı ve güzel. İslamı kurtaracağız diyenlerden korkmak gerek lakin cahil Millet onların peşinde. saygılarımla
İnsanlarımıza doğru bilgiler verilmeye verilmeye artık neyin doğru, neyin yanlış olduğunu da karıştırmaya başladık. "Cetvel eğrildi" ise cetveli takip eden insanın nasıl doğrulacağını ancak îmanı belirler. "İnandım" diyen insan hiç bir şekilde yüreğinde şüphe barındırmıyor ve bütün varlığıyla Allah'a teslim oluyorsa, o, ancak Allah'ın inayetiyle doğru yolu bulur. Gerisi boş.. Bilmukabil saygılar sunuyorum Mehmet Bey Kardeşim. Muhabbetle..
Sağlıcakla...