Eğer bir gün gidersen üzüntü binaları inşa ederim yüreğime mutluluktan uzak kedere dost olurum özlerim çokça ve hiç ağlamadığım kadar sel olur gözyaşlarım duvarlarla konuşur hayalini her yerde ararım gülüşlerim kaybolur her yüzde seni görür her seste seni duyarım geceler daha uzun olur ayın parlaklığı daha sönük sabahlar uzak mevsimler kış olur zaman geçer yaralar kabuk bağlar alışırım acıya yokluğunu hissetsem de ağrısı dokunmaz yüreğime yavaş yavaş başlarım gülmeye geceleri daha çok sevmeye erken uyurum mesela sabahları iple çeker ne güzelmiş yaşamak ! derken bile seni anımsarım söylediğin sözler gelir aklıma mırıldandığın şarkılar derin bir iç çekişle tebessüm ederim hiç doğmayacak sandığım güneşe güzeldir yaşamak sen olmasan da hayatsa devam ediyor her acıdan sonra sevmeye devam etsem de sessizce müebbet yemişsin yüreğimde aşkımın son hatırına vedam olsun sana bu son satırlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Satırlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Satırlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.