Bugün seni her zamankinden çok özledim Gece düşümde gördüm Sol yanım boş uyandım, ama sen vardın aklımda Yanımdaydın adeta Yatağıma ten kokun sinmiş Yastığımda bulduğum saçın Sanki sen olmuş bedenimi sarmış Ellerim de sen diye yastığı. Öyle ya aptala malum olurmuş Geçirecektim tüm günü seninle Mutluluk kaynağım oldu özlemin İçimi acıtmaz oldu hasretler Gün boyu sana yoğunlaştım...
Zaman aleyhimize işler oldu Akrep ile yelkovan yarış halinde Sanki vakit tamamdı Öğleye doğru bir ateş düştü içime Göz göze geldik, gülüşün merhemdi ateşime Sonra pencerenin önüne oturduk Yaktık birer sigara Duygular karmakarışık, beynimi kemirir Çaresizdik ikimizde Yanımdayken bile hasretimsin işte…
Kıvrılıp göğsümde uyumanı istedim Saçların miski amber kokuyor Nasıl sarılmışım sana Kalp atışların, akreple yelkovanı geçmiş Nasılda kabarıyor burun deliklerin Dudakların titrek Gözlerine bakmaya doyamıyorum Derinliklerinde kayboldum işte…
Her şeyimi seninle paylaşmak Yaşanacak yaşanmayacak ne var ise Hepsini seninle yapmak istedim Ama… Seni o kadar çok seviyorum ki İncitmekten korktum yapamadım… Olsun… Ben de seninle yaşamış gibi pembe hayaller kurdum
Hayaller de mutlu ediyor seninle Yüzleşince gerçeklerle geçiyor işte Sonrası mı? Düşünmekten bitap düşüp yorgunluk Hayata neden diyerek, kendinle küskünlük Bugüne kadar kendim için yaşamışım Bundan sonra inan senin için yaşayacağım…
Bugün seni her zamankinden çok özledim Bakışını Dudak bükmeni “Hayır!” demeni Dokunuşunu Sesini duymayı Seninle olmayı Bugün bir başka özledim…
//Ne zamanözlem, sevda şarkıları dinlesem hep seni aklıma getirir. Ama seni yanıma getirecek hiçbir şey yok!//
Mustafa KARAAHMETOĞLU 09.04.2014
Sevgili Mehmet Fikret Ünalan Ağabeyime gönül dolusu teşekkürler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özlemin Sen Hali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özlemin Sen Hali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayaller de mutlu ediyor seninle Yüzleşince gerçeklerle geçiyor işte Sonrası mı? Düşünmekten bitap düşüp yorgunluk Hayata neden diyerek, kendinle küskünlük Bugüne kadar kendim için yaşamışım Bundan sonra inan senin için yaşayacağım…
Bugün seni her zamankinden çok özledim Bakışını Dudak bükmeni “Hayır!” demeni Dokunuşunu Sesini duymayı Seninle olmayı Bugün bir başka özledim…
Okunası şiirdi fon ve yorum mükemmeldi Her iki usta kalemi alkışlıyorum Kalemin susmasın usta.......... _________________________Saygılar
Bugün seni her zamankinden çok özledim Bakışını Dudak bükmeni “Hayır!” demeni Dokunuşunu Sesini duymayı Seninle olmayı Bugün bir başka özledim… Kuzi çok duygulu bir şiir İçinde sevgi ve özlem olan hangi şiir güzel olmazki ÜNALAN Hocamın sesiyle duygu geçişine selam durdum Kutluyorum ikinizide saygılar. AĞABEYİM.
Hayaller de mutlu ediyor seninle
Yüzleşince gerçeklerle geçiyor işte
Sonrası mı?
Düşünmekten bitap düşüp yorgunluk
Hayata neden diyerek, kendinle küskünlük
Bugüne kadar kendim için yaşamışım
Bundan sonra inan senin için yaşayacağım…
Bugün seni her zamankinden çok özledim
Bakışını
Dudak bükmeni
“Hayır!” demeni
Dokunuşunu
Sesini duymayı
Seninle olmayı
Bugün bir başka özledim…
Okunası şiirdi fon ve yorum mükemmeldi
Her iki usta kalemi alkışlıyorum
Kalemin susmasın usta..........
_________________________Saygılar