Tut ki şimdi çocuk olmam gerek Çıldırmalıyım sevinçten Özlemlerimi taşıyan bir buluta El sallarken penceremden...
Tut ki herşey bir yalan Tut ki koca bir boşluk geride kalan Olsun varsın düşlerimde solan Bir avuç yıldız tozu olsa da...
Yağmurda ıslanmak delicesine Çığlıklar atarak dansetmek Saçlarımı vermek Damlalarına Rüzgârın eteklerine tutunarak Şarkılar söylemek...
Tut ki ben bir serseriyim Tut ki kanım çekilmiş damarlarımdan Sadece sevgiye hasretim...
Haylaz pırıltılara karışan bakışlarım Delilik emareleriyle sevişmeli Sonra dönüp geriye İtmeliyim seni... Düşmelisin su birikintilerine Gülmeliyim... Kaygısız çocuk sesimle...
Tut ki ben bir deliyim... Tut ki çılgınlıklar yapmak geliyor içimden... Tut... tut... tut ellerimden...
Bir Eylül akşamından kalanları... Topla eteklerine yağmurun... Kirpiklerinden dökülsün sevdalar...
Tut ki bir cinnet mevsiminin... Tam ortasında kalmış bedenim... Çek vur diyor... Çek vur adamım... Şimdi sevmek zamanıdır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇEK VUR ADAMIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇEK VUR ADAMIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim vurabilirki seni elleri titremeden....Var mıdır böyle bir Babayiğit.... Ya ıskalarsa...Ya sıyırır geçerse...Vuramazsa kalbinin tam ortasından....Ya yaralı bırakırsa seni.....
Niyeti olanlara söyliyeyim...Asimaralı vurmaksa niyetin..Yüreğin sağlam olacak...Tam yüreğinin ortasından vurabileceksen çek tetiği adamım....Yaralı bırakacaksan...Yürü git yoluna.....
Harikaydı yine bacım...Yüreğine sağlık....Selam ve Saygımla...
Yüreğine sağlık be asimaralalım yaşamak ölmekten daha çok cesaret ister.Sevmeyi bilmeyen ölmeyide bilmez,yeterki sevmek olsun ucunda boynumuz yağlı urganlara gelsin ne çıkar.Ölmek var dönmek yoktur bizim sevdalarımızdan,biz seversek yürekten severiz,öyle sözde seni seviyorum demeyiz,bizim lugatta yok sahte sevgilere yer öyle değil mi dağların maralı.Yüreği cesur kadın sen varya sen cesur yüreklimsin.Tebriklerim çok bilirsin.Kutlarım
ve yüzyıllık bir çınar gibi, durmak zor şimdi karşında, birşeylere tutunmadan dim dik ve boyun bükmeden yokluğuna. Ve kolay değil yokluğuna alışmak, yokluğunu damarlarında kanı kurumuş bir ölü gibi bir daha olmayacak saymak.Çaresizliği buram buram ciğerlerine almak solumak. Ve sen manolyam kolay değil seni kaybetmeyi göze almak, yufka yüreğine hüzünler ekmek. Ve manolyam alışık olmayan masum yüreğine taş gibi yürekli olmak sırt dönüp kavurucu sıcağa karşı yürümek her şeye küserek karanlıklarda kaybolmak Ve sen manolyam gittin ve kolay değil kemiksiz dilin yalansız dönmediğini bir daha bir daha anlamak. Zor manolyam yeni doğan bir hüznün yeniden doğuşunu seyrinde kalmak.Ve asırlık çınarların devrilmeden öldüğünü sana duyurmak. Hasretinin göğüste sayısız acılarla gürlediğini sana duyurmak, ismini dağa taşa bağırmak.Haydi git manolyam ne gönlüme yakın ol ne yüreğime ırak...
Haylaz pırıltılara karışan bakışlarım Delilik emareleriyle sevişmeli Sonra dönüp geriye İtmeliyim seni... Düşmelisin su birikintilerine Gülmeliyim... Kaygısız çocuk sesimle...
Asi kız! yüreğine selam olsun. Ustaca yazılmış bir şiir , hayal etmek bile zor ya gülüm yine de hayalleri yaşamak elbet daha bir zordur ,
Eylül'e uçurumsu yüreğinde yaşa imgelerini tutabilirsen hayatın ellerini yaşa mahmurca tüm düşlediklerini ve, sev ki şiirlerine ölüm değmesin kalemindeki mürekkep hiç eksilmesin ... Sevgi ile.
Şiirimde anlattıklarımı birebir yaşayan bir serseriyim gerçekten de ve bu nedenle de asiye çıkmıştır adım. Belki de insanların hayal edip de gerçekleştiremediklerini ben yaşamak cesareti gösterdiğimdendir. Gökkuşağınız hiç solmasın dostlar.
Tut ki şimdi çocuk olmam gerek Çıldırmalıyım sevinçten Özlemlerimi taşıyan bir buluta El sallarken penceremden... Okuduğumu bil diyorum saygı ve sevgilerimle
Çıldırmalıyım sevinçten
Özlemlerimi taşıyan bir buluta
El sallarken penceremden...
Şiirlerinizden anladıgım kadarı ile tiryakınız olacağım beğeni ile okudum çok güzel anlatımda dizeler kutluyorum gönlünüze sağlık sevgilerr