Sensiz sabahların Aydınlığında buldum hasretini Öğlenin cehennemi sıcağında Güneşin kör eden ışığında Gecenin alaca karanlığında Sevdim seni...
Bir kırlangıçları sevemedim Seni hatırlattığı için Oysa uçmayasın diye Kanatlarını saklamak isterdim Hep akşam otobüsleriyle gittin Uzaklara... Uzakların rüzgarında sevdim seni Yılgın akşamların gün batımında İmbatın saçlarımı karıştırmasında Yağmurun yüreğimi ıslatmasında Sevdim seni
Ben seni hiç sevmedim ki...
Ekmeği tuza banıp yer gibi... Çölde Mecnun, dağda Ferhat, ateşte Kerem... Yakub’un duası, Yusuf’un rüyası, İbrahim’in ateşe atılması... Davut’un hoş sedası, Eyüp’ün sabrı gibi Saçlarımın kış beyazında, Ruhumun sonsuz ayazında Sevdim seni...
Ben seni hiç sevmedim ki...
Ölümün soğuk dudaklarından Nefesini çekerken içime sen diye Azraile meydan okurcasına... Müezzinin selasında yankılansa ismim Musalla taşında yatsa cismim Hala mı anlamazsın Yosun Gözlüm Sevdim seni...
Beyaz zambakların iç bayıltan kokusunda Masum papatyaların taç yapraklarında Güz çiğdeminin yazgısında Uzak dağların Asi Maralı olsam da Her gidişinin bir gelişi olacak umuduyla Çoban ateşinin sıcaklığında Sevdim seni...
Oysa, oysa ben seni hiç sevmedim...
Bir ananın Mehmet’ine Özlem dolu ağıdında sevdim seni... Kor ateşlerde yanarcasına Yaramı kızgın hançerle dağlarcasına Hasretin bağrında kavrulurcasına... Sevdim seni...
Ben seni hiç sevdim mi?
Sevdim... Sevdim seni Yeşil Gözlüm, Sevdim seni...
Ben seni hiç sevmedim ki...
Yeşil gözlerinin alasında Kayboldu deniz gözlerim... Yüreğim yorgun, Yüreğim yaralı, yaramsa derin Geçti bahar benden Hazan yerim, boran yerim, ayaz yerim Fırtınadan önceki sessizlikte sevdim seni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SENİ HİÇ SEVMEDİM Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SENİ HİÇ SEVMEDİM Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş imgeler, tatlı betimlemelerle süslü özününüzü severek okudum ozancan. Kimi etkilenmeler olsa da güzeldi. Tüm esin perileri seninle olsun. Sevgilerle.
Bu anlatım bende yüreğimde bir başka fırtına estirdi... Sevdim seni ama, sana göre ben seni hiç sevmedim ki! der gibi... ya ben anlatamadım ya sen inanmadın bu sevgime der gibi.... Böyle bir hüznü ve çıkmazı ben de yaşadım, belki ondan böyle bir çağrışım yaptı bende dizeler... Yüreğine sağlık sevgili maral kardeşim. Sevgiyle esen kal.
Yeşil gözlerinin alasında Kayboldu deniz gözlerim... Yüreğim yorgun, Yüreğim yaralı, yaramsa derin Geçti bahar benden Hazan yerim, boran yerim, ayaz yerim Fırtınadan önceki sessizlikte sevdim seni...
Ben Seni Hiç Sevmedim ki...
Hayırdır Kafkas kartalım, ben seni hiç sevmedim değil çok sevdim mi diyecektin klavye hatası sanırım:)) Muhteşemdi Şiirdi, kalemin daim olsun kutlarım. Sevgi ile mutlu kal...
Ölümün soğuk dudaklarından Nefesini çekerken içime sen diye Azraile meydan okurcasına... Müezzinin selasında yankılansa ismim Musalla taşında yatsa cismim Hala mı anlamazsın Yosun Gözlüm Sevdim seni... ben seni hiç sevmedim ki, sevmedim derken bile kelimeler haykırıyor sevdim diye. çok güzel bir aşk şiiri. kutlarım.
çok hoş şiirin büyülü bir güzelliği vardı.. Bir çoğumuz yalnış biliyoruz "Ben seni hiç sevmedim ki" şiiri İbrahim Sadri'ye ait değildir bu Tutkun Bıçak'a aittir.Sevgili İbrahim Sadri kitabındada kasetindede bunun bir karışıklığa yol açmaması için belirtmiştir onun izniyle kitaba konulduğunu.. şiirinizi çok beğendim mükemmel olmuş.. yüreğinize sağlık
Öyle bir yazıyorsun ki son zamanlarda....İnsanın yeniden aşık olası geliyor Bacım.... Aşka özendiriyorsun yürekleri....Ama kaç kişi sevebilirki böylesine derin....Kaç kişide çıkar böyle bir yürek.... Kutladım yüreğini ve harika şiirini....Selam ve Saygımla....
ceylanların su içtiği pınarlara sakladım sesini, gözlerinde kaybolurken taşlara yazdım ismini... bir türlü dilim dönmedi adını anmadı dudağım, görseydin sen yıldızlara bakarken beni... yıldızların düşen dileklerinden hep sakladım seni, ben seni öylesi sevdim ki.. hangi gecem, hangi günüm, hangi sızı, hangi ateş anlatabilir bu bendeki seni... ben seni hiç sevmedim ki ölmedim bak senin için, bir mecnun olamadım sevip çöllere vurmadım kendimi ya... nasıl bir sevda.. gecemi bağlarken sabaha ben adını yine sakladım kendimden, sakındım yüreğimden, ben seni delilir gibi sevdim de... ben seni hiç sevmedim ki saçlarım ağardı hasretinden, gittiğin günden beri sayarım her nefesi haram diyerek, çiçekler artık evime girmeyecek bir ferhat olup delmedim dağları, bir deli aşık olup aşmadım yolları gelemedim sevdim de seni, dayanmadım kapına, sustum... senin için sevdamı uyuttum... ben seni hiç sevmedim ki...
yüreğine sağlık Asimaralım, bilirim sevmez kalp, Allahtan sonra taparda duyurmaz işte, dokunmaz kendi yarasından başka yaralara, o köşesinde çeker hükmü, bekler idam gününü..
Ekmeği tuza banıp yer gibi... Çölde Mecnun, dağda Ferhat, ateşte Kerem... Yakub’un duası, Yusuf’un rüyası, İbrahim’in ateşe atılması... Davut’un hoş sedası, Eyüp’ün sabrı gibi Saçlarımın kış beyazında, Ruhumun sonsuz ayazında Sevdim seni...
Bende beşeri sevğinin ilahi sevgiyle harmanlaşmış, şairenin dimağında inanç meşalesiyle platonik boyuta bürünmesini gördüm.Bence bu bütün adı büyüklere yeter de artar bile,
Özellikle tasavvuf edebiyatının imgeleri yukarıda alıntı yaptığım dizelerde çok güzel motiflenmiş,bütün bu unsurlar bir cem halinde Şairenin üslubuyla birleşince ortaya ahenkli ve derin anlamalar içeren başarılı bir çalışma çıkmış,
Tebrik,takdir ve selamlarımla efendim..
AŞKIN COĞRAFYASI tarafından 1/20/2008 2:28:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
BU KADAR DERİN BİR SEVGİYE RAĞMEN BU SEVGİYİ BİLE YETERSİZ BULDUĞUNU,SEVGİNİN HAKKINI VEREMEDİĞİNİ ANLIYORUM SATIRLARINIZDAN.BU DURUM SİZİN İFADE EDEMEYECEK KADAR ÇOK SEVDİĞİNİZİ GÖSTERİYOR.SEVGİNİZİN DAİM OLMASI VE KARŞILIK BULMASI DİLEĞİYLE....SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
İyiki de sevmemişsiniz. Hadi bir de sevseniz, ne olurdu bilmem. Sevmediğiniz buysa... Yani... Harika yazıyorsunuz sevgili Asimaral. Aşkınız,isyanınız, itirafınız,herbiri bir başka güzel. Anlatım da bir asalet var. Herne temaya el attınızsa... Sevgimle, Kutluyorum.
babidim tarafından 1/20/2008 1:42:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Türk edebiyatının büyük ustalarının hafızamıza kazınan dizeleri ile başladı şiir sevdamız. Onlardan etkilenmemiş olmak mümkün değil. Biraz Nazım Hikmet, biraz Ümit Yaşar Oğuzcan ve İbrahim Sadri rüzgarıyla esiyor şiir. Ben seni sevdim mi? Sevdim.... Ümit Yaşar Oğuzcan Seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi ...Nazım Hikmet Ran
Dillere pleseng olmuş dizelere yeni bir soluk getiren şiirinizi kutluyor, Sn Sadri'nin o unutulmaz güzel şiiriyle ayrılıyorum sayfanızdan. Tebriklerim sevgiyle...
ADAM GİBİ
Ben seni hiç sevmedim ki
Durgun akşamlarda söylediğimiz şarkıları sevdim
Bir çiçeğe gülmeni, bir güle benzemeni sevdim
Birde yıldızları sevdim
Eylül akşamlarında gelip,
Gözlerinde tutulan.
Ben seni hiç sevmedim ki
Beni yola koyduğunda ayrılmayı sevdim
Kurşunları sevdim beni vurduğunda
Ağlamayı sevdim unuttuğunda
Yalnız olduğumu anladığımda
Ayakta kalmamı sevdim
Yıkılmamı sevdim seni hatırladığımda
Ekmeği sever gibi sevdim sensizliği
Su gibi özledim Temmuz güneşinde sesini
İkindide yağmur gibi
Geceleyin yağan yağmur gibi sevdim seni sevdiğimi
Ben seni hiç sevmedim ki
Kuşlara şarkılar öğretmeni sevdim
Menekşeyle konuşmanı
Nisan'a hatırlatmanı
Baharın bir adının da yalnızlık olmadığını
Düştüğün zaman kanayan yaralarını
Ve tuhaflığını üşüdüğün zaman
Sakız satan çocukları
Yeni çıkan şarkıları
Her kaybettiğinde kazanan yanlarını sevdim
Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe
Ben yangını sevdim yandığım zaman böyle işte
Ben seni hiç sevmedim ki
Bir gece bir ceylan indi dağdan kalbine
Bir gece bir şiir gibi kibrit alevinde
Alemin ortasında, kimsesizliğin sesinde
Buğusunda sabahın, acımasızlığında ahın
Ağlayan yüzünde İsa'nın
Ferahlatan gücüyle duanın
Korkutan yanıyla nar'ın
İncenin, zeytinin ve kalbin üstüne
Gülün üstüne
Tutunduğum umudun üstüne
Korkunun üstüne
Hep senin üstüne, hep senin üstüne
Ben seni hiç sevmedim ki
Gittiğin zaman gitmeni sevdim
Evreni sevdim geldiğin zaman
Kalmanı sevdim
Korkuyordum sana alışmaktan
Yine de sevdim gülümsemeyi
Mendilimi sallarken, seni götüren trenin arkasından
Ben seni hiç sevmedim kiii. Ben yangını sevdim, Ben seni hiç sevmedim ki. Ben sevdim mi Adam gibi severim... diyordu İbrahim Sadri. Şiiri okurken bir yandan da o şiirir düşündüm. Çok çok çok güzeldi. Tebrikler...
İbrahim’in ateşe atılması...
Davut’un hoş sedası, Eyüp’ün sabrı gibi
Saçlarımın kış beyazında,
Ruhumun sonsuz ayazında
Sevdim seni...
sevmedim değil sevdim hemde ÖLÜMÜNE....
Kutluyorum şairem...