ölüm gibi sessizdir benim suskunluğum konuşamam duyamam öyle her şeyi elimi attığım her yer susar bakışlarımda söz veremem öyle yarınlar için giderim demem öyle seni kıskandırmak için yollar bile ağlarken adımlarımda ben gülerim giderken tatlı bir tebessümle bakınır ağaçlara denizlere anlatırım seni küsmem öyle hayata içimde kurarım şehrimi yeni yeni caddeler inşa ederim içimde yeni binalarda saklarım kalbimdeki sevgiyi bazen de yeni yeni yollar çıkar karşıma gözümün ucuyla şöyle bir bakar hepsine teyet geçerim yanlarımdan sessizce yaşamak için ille de konuşmak gerekmez duymak veya görmek de gerekmez bazen nefes almak bile yaşamak demektir yaşıyormuş gibi de yapabilirim ayakta kalarak güçlü de görünebilirim denizlerde yüzebilirim yapay sularında düşlerini kurduğunm ağaçların altında bile el ele de dolaşabilirim seninle hatta seni öpüp koklayabilirim de içime çekebilirim seni yavaşça özleyebilirim ama seni hiç görmeden hasret de giderebilirim iç dünyamda çünkü ben ölüme de çok güveniyorum çünkü bu dünyada bir gerçek varsa o da ölümdür bunu çok iyi biliyorum işte bu yüzden sustuğumda ölüm gibi susuyor konuşamıyorum işte ben seni böyle hayal meyal senin beni sevdiğini düşünerek sevdim bir ölüm sessizliğinde seni sensiz yaşayabileceğimi bildiğim için ve benim de sende yaşadığımı düşünerek gittim… . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm Sessizliğinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüm Sessizliğinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.