Okuduğunuz şiir 29.3.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
...anlamsız sızılar...
biliyorum ahmakça sana yalnızlıklar büyütüp boyamak aşkı mora sonra deniz kabuklarının sıcaklığında saklamak maviyi kutuya biliyorum ahmakça dudağının ayazındaki şarkıyı öpmek defalarca…
sen… şiirler okurken karayağız bir çocuğa ağlamak geçiyor içimden ahşap kapıların önünde içsizliğine sonra denizler ve kentler trenler ve raylar bir tek sen geçmiyorsun içimden dokunsam da kendime boşluğa çarpıyor parmak uçlarımdaki öfke…
saklanıyorum kenar mahallenin ıssız sokaklarına yıldızlar şarkısını söylüyor hicaz makamında aşk hep taze bu sokakta babam parmaklarını sayıyor ardına bakan gözlerle dudakları kurumuş ucu kırık kalemle ağacıma su vermekten gizli gizli sırtını yaslayıp göğü izlemekten giden dönmüyor babam dönmüyor aşk kemale ermiyor can vermedikçe sen yinede umudu içir avuçlarında beslediğin ak güvercinlere…
geleceğim babam geleceğim parmaklarından yıldız toplamaya saçlarında saklambaç oynamaya tenimden sıyırıp kirleri geleceğim sen bekle ver gövdeni Selimiye’ye uzat ayaklarını Meriç’e kızın koynunda uyuyor her gece daha onyedisinde…
yine dellendi gitmelerim kudurdu denizlerim hangi şehir saklar beni hangi deniz taşır kumlarımı hangi aşk çizer tuzundan yaptığım odalarımın sınırlarını, aklıma estikçe ellerin kör saatlerde bıçak gibi kesiliyor sözlerim gözlerine ateş kaçmış kibrin terinde yıkandı bütün iyi niyetlerim ağzı sulanmış gecede art niyetler menzilimde köpürmüş sularda arkanı iyi kolla ki depreşirse ellerimde ihanetin korkular bırakırım hayasız bakışlarına…
galibi BEN SAHİBİ sen etimden kemiğimden doğan nefretin…
biliyorum ahmakça aşkı yatırıp buzdan masallara nefreti seviştirmek satırlarda biliyorum ahmakça seviyorum demek hala öfkenin aşka tekamül ettiği anlarda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...anlamsız sızılar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...anlamsız sızılar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biliyorum ahmakça dudağının ayazındaki şarkıyı öpmek defalarca…
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; EVET HARİKAYDI HER ŞEYİYLE..HAKKI TESLİM EDİLMİŞ BİR ŞİİR..HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI .. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
değerbilir gönül dostu insan merhabalar ; estafurullah..ne demek özür ne demek geç kalmak..bilirsiniz biz herhangi bir beklentisiz dostuz..ben sizin yüreğinizin yüceliğini ve derinliğini biliyorum..o yürek dost sevgisiyle çarpan kalitesi tescillenmiş bir yürek..öyle şey mi olur..gönüller bir olursa o en büyük zenginlik değil mi.. çok uzattım değil mi..peki..her şey gönlünüzce olsun dileklerimle hoşça kalın mutlu olun diyorum..
kanımda taşıdığım mavi/yüreğimdeki okyanusları doğurmaya yetmediğinde tanıdım seni ki ne kadar sırılsıklam olursak o kadar ses/ne kadar üşürsek o kadar sevdalı olurduk/tali yol çıkmazlarında..
Hüzündü gözlerimin karasına oturan, yokluğunda içime cizikler atıp, gecenin koynunda acıları kundaklayan ve tırnaklarımı kemiren... Oysa bir şiir kadar yangındı içime bağdaş kuran sensizlik, şimdi ötelesem beni satır aralarında yolunm sana düşer mi.? Aşkla ve nefret arasında sallanırken yüreğim, gözlerinin cenneti avutur mu.?.....diyesim geldi canım arkadaşım her zaman ki tadında güne yakışan yüreğinin sesi doyumsuzdu. Nice seçkilere adın şiir olsun yazdığın her hecede...
biliyorum ahmakça
dudağının ayazındaki şarkıyı öpmek defalarca…
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
EVET HARİKAYDI HER ŞEYİYLE..HAKKI TESLİM EDİLMİŞ BİR ŞİİR..HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI ..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA..