“ saçma “ kaç kez söyledim sana eksik kelimelere saçma kelimesini içinden aşk geçen bir metinde kullanma !.. - gülme !... gülüşün içimi gıcıklıyor sonra senden gıcırtılı kelimeler kalıyor geriye başımı koyduğum geçmiş sürgün veriyor kalbimde
saçlarımın örgüsü çözülürken güneş batar köşeden pervazlara yaslanan ışık huzmesi pervasızca gözlerimi alır içimden körüm aklımın çiçekli bahçelerinde endişeler dikiliyor başucumda korkularım kuş kanadı sen diye başlayıp ben diye biten cümlelerin ortasında kestim ellerimin ahengini bencillik kuyusuna atarken çırılçıplak benlerimi çöp adamlar tutuyor çetelemi kollarımı çırpı bacaklarımı sonra kalbimi deşiyor zalim elleri kenarı süslü defterlerimin üstünde olasılıklar yürütüyorum daha fazla ne olabilirdi ki …
“ deliliğin sınırı yok ya “ dedi hancı bilse içimdeki fırtınanın esaretini omuzlarımı saran cinneti kırdım kırılmaz denen kadehleri içtikçe cehaleti resimler hep aynı...
şarap kızıl sense sarı bir yalnızlık ordusu itici ve soğuk bir mevsim gibisiniz içi boşalmış hanlarımız da bacakbacak üstüne atmış neyin hesabını tutuyorsun üç eksik bir fazla ne fark eder ki sustuklarımız geziniyor nasıl olsa ülkemin cansız fotoğraflarında ölüler hep aynı...
hiç olmadığın gibi hep ham kal toprağında çiğ bir öpücük mesafesinde çığlar altında kalmış suretinle ne kadar da güzelsin ki hatırla nasıl kokar anneler demiştim sana kendimi koklaya koklaya…
inceldi gök üşüdü rüzgar şu tahta merdivenler gıcırtılı sesler bana kalan köşeyi dönersem tüm servetim sayılacak sivri topuklar...
şizofrenik bulgulara rastlanıyor defterlerimin arasında acil servis odalarında omuzumdaki leke tanımlıyor beni geleceğe üç yanlış bir doğru bulutlara yüz tutan annem yeni uyanmış güzellik uykusundan ne âlâ...
- gülme penceremin önü cehennemin ilk koyu geç kalan çürük elma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üç yanlış bir doğru... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üç yanlış bir doğru... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutsuzluklar , yalan , riya , ayrılıklar ve ölüm kol geziyor üzerimizde. Ruh dengelerini bozan bütün aykırılıklar , doğru tanımına ters düşen yanlış insanların bunca çokluğu , usandırıyor şairi de zaman zaman. Dizelerinizden benim anladığım yalnızca bu oldu sanırım ki , muhteşemdi dizeleriniz şair. Esenlik dileklerimle.
Mert YİĞİTCAN tarafından 4/13/2014 2:56:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
inceldi gök üşüdü rüzgar şu tahta merdivenler gıcırtılı sesler bana kalan köşeyi dönersem tüm servetim sayılacak sivri topuklar...
şizofrenik bulgulara rastlanıyor defterlerimin arasında acil servis odalarında omuzumdaki leke tanımlıyor beni geleceğe üç yanlış bir doğru bulutlara yüz tutan annem yeni uyanmış güzellik uykusundan ne âlâ...
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN GÜNAYDIN ; ÇOK ÇOK GÜZELELDİ..GÜZEL VE DE ANLAMLI BİR DUGU DİZELERİYDİ.... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ... SELAM VE SAYGIMLA..
vay :) desene zaman doldu :)) tamam o zaman maviyi hak ettin demektir :)) hem bana katlandığın için :)) hemde bundan sonra gelecek mavİ parkalı şiirin hatrına :)) güle güle kullan arkadaşım :))
Ne demiş şair;
Giden mutluysa yerinden
Size düşen çay içmek...
Tebriğimle