Ağıtları dolarken göğüs boşluğuma, yokluğunun ne yutuluyor şehadet şerbeti ne çıkarılıyor, dolanan bir çift göz, karanlıklardan.
Çarptıkça içimin duvarlarına A ş k kırılan her umuduyla Ağlatırcasına batıyor, yüreğimin damarlarına..
I- Sesimin içindeki saklı uçurumlarda sallanan suskunluk teselli ederken cinnet geçiren çocukluğumun sızlayan gözlerini sol cenahımdan azad edilen yorgun kelebeklerin dilinden kovamadığım cümlelerinin mıhlanan acıları recm ile delip geçiyor düşlerimin körpe ciğerlerini.
Her gece tazelenen acılar eşliğinde Tavanda çizdiğim sarısıcak senaryoların içime tüten yangınlarında boğulurken kalbime vuran herşeyin acısıyla Avazım çıktığınca çağırıyorum seni
Gel Ey Yar !
İki büklüm soluklanıyorum . Uzak kalan nefeslerin parçalıyor ciğerlerimi !
B ı r a k a m ı y o r u m , V e r e m i y o r u m , B a ğ ı ş l a y a m ı y o r u m , kendimden başkasına..
II- Yastığımdaki çiviler kurcalarken beynimi Hücrelerimden seni kazımak istercesine, Çarşaflarım tırnaklarken tenimi b e n, kirpiklerinin arasına düşmek için dövüşüyorum Bakışlarında ,Yar olmak için savaşıyorum Direnerek yokluğuna Aşka aç varlığımla Ölürcesine.....
III- Gözlerimin ıslaklığıyla iliklerime kadar terlesem de yenilsem de sol yanımdan sözüm sözdü ya içimdeki aşka ; susuz dudaklarımı, aç yüreğimi kapından çekmeyeceğim y a r.
Anahtar deliğinden bile olsa yok pahasına satacağım mutluluklarımı sana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yok Pahasına Satacağım Mutluluklarımı Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yok Pahasına Satacağım Mutluluklarımı Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biraz daha sevdim sevdiğimi seveni.adına bile yakıştıramazken başka harfleri.acıtır duyduklarım yüreğimi.sanırım üç maymunu oynamalı yüreğim.güzel dizelerdi anlamlı bir sevda savaşıydı yüregine ve yazdıranı kutluyorum...
Merhabalar şiir ..merhabalar şairem mavi şehrimin imbatı öperken yalnızlığa adanan bakışlarımı düşündüm aşk nedir tanımı nedir karşındakinin gözlerinde kendini bulmakmıdır koltuğunun altına başını gömdüğünde tatlı bir huzur yaşamakmıdır Aşk tensel dokunuşmudur yoksa dokunmadan duygusal anaforlarda kaybolmakmıdır....
Aşk iki kişilik yaşanması gerekirken tek kişilik yaşanan bir yalnızlıkmıdır gece yalnızdı ben şiirle darmadağındım ve düşündümki böyle seven bir yürek karşılık bulmalı ..........
kent uslu bir çocuk uykusunda demlenir..sen yırtılan göğün yağmurunu doldurursun odalara ben ıslak adımlarla dolaşırım teninin yollarında eski rüzgarlar kavanoz gecenin dibinden tutunur kozalaktan karanlık hayale.biter ömür biter zulüm biter aşkın kurumuş hali.. taş sokak ardı yağmurdan yumuşak öpme özlem laciverti poyraz açar şahın şafak ezgisinde..ölür işte uyku ölür ölmesi gereken sözcükler.adını saymadığın toplayamadığın ne varsa hayata dair koşar sana sana bana en ıssız nağmeli yalnızlığa...büyür düş büyür sesler büyür denizin iki yanı...cemre düştü ya hani düştü biliyorsun ya bilmekten ötede koşuyor ya cemre cemre be işte bahara kavuşur iliklerde sevda iliklerde hayat iliklerde hüzzam..bas şimdi şarkıların tetiğine ince bir saz şiirden ayrıntı konuş basık yazılı ahşap sessizlikle...çok hüzün var çokta çok bu hayatta.....şiirin giysisi olsun benden şairem...:)
eksik değil mi tüm toplamlar ? mantarlı şişeyle gelen umut ulaşmak için az donmak gerek paçaları sıvayıp ısınmak için girilen kırmızı minderli oda masada göze çarpan yarım kalmış şiirler göz göze birleşilen noktada gerçekleşmeyecek ,kurulan hayaller. gitmeler gelmeler hırçınlıklar geri dönmeler ve yerinde bulamamalar hiç birşeyi
az yağmur kokusu bir tutam özlem ve kasılmalar arasında nöbetler tutulan aşk felsefesi ...düş bağlaçları...tereddüdsüz koşma...irkilme...topla: aşk işte...!
Dizlerimde saçlarını okşadığım, uykusu demlenen o çocuktan başka yok dayanağım bu gece de. bir de iliklerimden uzaklaşan sevdanın, adım tıkırtılarından başka.
Bugün giydiğim ne varsa, hepsinin mi kokusu burnumu sızlatır ? hepsi mi doldurur gözlerimi.
teşekkür ederiz ; giyindik ben ve şiirim dayanılmaz olsa da büründük işte yalnızlığa.
hüzünler akıyor yüzümün çizgilerinden soğuk terler damlıyor,saçlarımın her bir telinden
Hak veriyorum sana galiba Aşk yalnız mı yaşanır ya da ömür bitince mi biter zulmü?
heceleri gecelere eş edip saklımdaki gözlerini güneş edip usanmadan ve de bıkmadan inançla sevmenin güzelliği düştü dizelerden gönlümüze... çok kıymetli ve şiir di işte şairim ilk hecesinden son noktasına... kutladım kaleminizi
Yüreğinize sağlık kaleminiz daima su gibi durmadan aksın yazan kaleminiz dilerim hiçbir taşa takılmasın ilham periniz daima sizinle olsun yürekteki sevginiz asla bitmesin kaleminizi ve sizi candan kutlarım Saygı ve sevgilerimle
"İki büklüm soluklanıyorum . Uzak kalan nefeslerin parçalıyor ciğerlerimi."
Özellikle alıntıladığım yer çok güzeldi. Bunun yanında, şiirlerinizi genel olarak beğeniyorum. Keyifle okuduğum şiirler arasında şiirleriniz. İleride "elysa" mahlasıyla bir kitap okuyacağız gibi, yüreğinize sağlık.
Sizi görmek sayfamda ,değerli parmaklardan bunları okumak , ne kadar büyük onur verici duygu. Gösterdiğiniz ilgi ve beğeniye teşekkür ederim Görüşlerinize her zaman ihtiyacım olacak .
yok pahasına satacağım mutluluklarımı sana...
işte budur.