Kaybolacak koca kış bahar geliyor dostlar Açılacak çiçekler saracak rayihası Eriyecek dağlarda gökten inen beyaz kar Sevgiler dolduracak ve gelecek dahası. Mor ışıklar saçacak özgürce menekşeler Kaybolacak rüzgârla sır dolu endişeler.
Haykıracak nehirler coşacak minik dere Yosunlar göverecek canlıya yurt olacak Mutluluk taşıyacak koşuştuğu her yere Uyanacak dünyamız filizlerle dolacak. Al duvak giyinecek kırlardaki gelincik Yaşlılar hissedecek kendisini gencecik.
Bulutlar akıtacak sevinçten gözyaşını Elim sende diyerek rüzgârla yarışacak Güneş yoksul insanın var edecek aşını Yeni aşklar umutlar yarınla karışacak. Türküler söyleyecek papatyalar laleler Arkada fon olacak çağlayan şelaleler.
Kırlangıçlar gelecek şakıyacak serçeler Yeşil etek giyinip dallar çekecek halay Düğün evi olacak pembe beyaz bahçeler Mutlulukla bitecek bizi üzen her olay. Ah bahar şirin bahar mevsimin şahı bahar Dursan yerli yerinde kalsan bizimle ne var?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haykıracak nehirler coşacak minik dere Yosunlar göverecek canlıya yurt olacak Mutluluk taşıyacak koşuştuğu her yere Uyanacak dünyamız filizlerle dolacak. Al duvak giyinecek kırlardaki gelincik Yaşlılar hissedecek kendisini gencecik.
Bulutlar akıtacak sevinçten gözyaşını Elim sende diyerek rüzgârla yarışacak Güneş yoksul insanın var edecek aşını Yeni aşklar umutlar yarınla karışacak. Türküler söyleyecek papatyalar laleler Arkada fon olacak çağlayan şelaleler
Lokman Hekim ve daha niceleri "Âb-ı Hayat" peşinde koşmuş.. İnsanoğlu ne kadar yaşarsa yaşasın daha fazla diyor ve hep genç kalabilmeyi arzu ediyor. "Yaş kaç olursa olsun, gönül onsekiz!" derler bazıları. İşte şiirde bu özlem dile getirilmiş bence.. Bahar gelsin ve hiç gitmesin ömürden... Rabbim, kendi yolunda dinç ve genç olanlardan eylesin. Şiir istek üzerine yazılmış olsa da duygular gayet güzel yansıtılmış. Tebrik ediyor, muhabbetle selâmlıyorum Afet Hanım Kardeşimi..
Umarım gönülde kış ve sonbaharlar gider bahar gelir yoksa bahar yaz gelmiş benim neyime diyorum .Baharın güzelliklerini yansıtan şiiriniz için teşekkürler Gönül baharınız daim olsun efendim