Yüreğime dalan kim, kimdir virane eden Ardınca sürükleyip ömrümü yoran kimdir! Kimdir aşkın okunu atarken körlemeden Fütursuzca, haybeden, solumdan vuran kimdir!
Oysa hep haykırmıştım "yıkığım" diye diye Tutunacak bir dalı ararken ölesiye Bir yudumluk sevgiye sırf çok muhtacım diye Defalarca ağlatıp kalbimi buran kimdir!
Aşka koşmaya kalksam, sınır koyup çizgiyle Kimdir yolumu kesip, hep diyen "kal sevgiyle..." Baştan başa göğümü boyayıp kül rengiyle Ustaca her anımı efkârla karan kimdir!
Her geçen gün daha çok düşerken hep ırağa Dönüyor ömrüm güze, kuru dala, yaprağa El çektikçe gönlümden, çökük ruhum toprağa Yılgınca serilirken, huzura varan kimdir!
Çözdüm gönül dilini, gururu hiçe sayıp Varsın el âlem desin "böyle haykırmak ayıp!" Ruhumu orta yerde böylece çıplak koyup Bunca cefaya salıp dizimi kıran kimdir!
Çığlığa dönüşürken yürekteki birçok harf Gözlerime mıhlanır siyahbeyaz fotoğraf Ve içimi yazıya dökerken carşaf çarşaf Aylarca tek kelime etmeden duran kimdir!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çözdüm Gönül Dilini şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çözdüm Gönül Dilini şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çözdüm gönül dilini, gururu hiçe sayıp Varsın el âlem desin "böyle haykırmak ayıp!" Ruhumu orta yerde böylece çıplak koyup Bunca cefaya salıp dizimi kıran kimdir!
Çığlığa dönüşürken yürekteki birçok harf Gözlerime mıhlanır siyah beyaz fotoğraf Ve içimi yazıya dökerken carşaf çarşaf Aylarca tek kelime etmeden duran kimdir!
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Çözdüm gönül dilini, gururu hiçe sayıp Varsın el âlem desin "böyle haykırmak ayıp!" Ruhumu orta yerde böylece çıplak koyup Bunca cefaya salıp dizimi kıran kimdir!
Çığlığa dönüşürken yürekteki birçok harf Gözlerime mıhlanır siyah beyaz fotoğraf Ve içimi yazıya dökerken carşaf çarşaf Aylarca tek kelime etmeden duran kimdir!
Çok çok güzel güzeller ötesi tek kelimeyle harika bu şii'i yazan kalemini değerli yüreğinizi gönülden kutlarım ellerin ve yüreğin dert görmesin hürmetlerimle..
Çözdüm gönül dilini, gururu hiçe sayıp
Varsın el âlem desin "böyle haykırmak ayıp!"
Ruhumu orta yerde böylece çıplak koyup
Bunca cefaya salıp dizimi kıran kimdir!
Çığlığa dönüşürken yürekteki birçok harf
Gözlerime mıhlanır siyah beyaz fotoğraf
Ve içimi yazıya dökerken carşaf çarşaf
Aylarca tek kelime etmeden duran kimdir!
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ...
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA..