BOZ OYUNU 'OY'UNLA
Şer güçler bayrak açtı güzelim hükümete
Düşürmek istiyorlar; ’oy’la değil oyunla. Sandıktan ümit kesti sokaktan medet umar Düşürmek istiyorlar; ’oy’la değil oyunla. 30 MART SEÇİMİNDE, BOZ OYUNU ’OY’UNLA. O aldattı bizleri yıllarca sefâ sürdü Yanlış yola sapınca kendi defterin dürdü Yüzde/dört kalkınmayı bu millete çok gördü Düşürmek istiyorlar; ’oy’la değil oyunla. 30 MART SEÇİMİNDE, BOZ OYUNU ’OY’UNLA. Herkesçe lânetlidir her yönüyle tiranlık Fecir yakın demektir, çok karardı karanlık İlk deneme MİT/GEZİ ve 17 ARALIK Düşürmek istiyorlar; ’oy’la değil oyunla. 30 MART SEÇİMİNDE, BOZ OYUNU ’OY’UNLA. Telekulak kaseti söyle bu kadar mı çok? Projen varsa konuş, boş laflara karnım tok Montaj/şantaj/iftira… Başka malzemeniz yok Düşürmek istiyorlar; ’oy’la değil oyunla. 30 MART SEÇİMİNDE, BOZ OYUNU ’OY’UNLA. Bu seçimler geçecek öyle ki sert ve çetin Karizmatik Başbakan, sarp kayadan da metin Onların tüm çabası AK Parti Hükümet’in Düşürmek istiyorlar; ’oy’la değil oyunla… 30 MART’TA SANDIKLA, BOZ OYUNU ’OY’UNLA…!!! 13/03/’14 Hanifi KARA |
Türkiye'de Masonların en üst rütbelisi olan Süleyman Demirel 33. dereceden mesajlar veriyor. Diğer yandan ABD güdümündeki II. Lawrens de kaos soslu taziye mesajları yayınlıyor. Yahudi textil mağazaları halkı sokağa çağırıyor, Türkiye'deki şubelerine ilkyardım malzemesi bulundurmasını söylüyor. Buradan her şey daha net görülüyor. İsrail+ABD+İngiliz Haçlı ittifakı Türkiye'yi karıştırmaya çalışıyor. Bunun için kendilerine göre çok iyi nedenleri var.
1. Avrupa ülkeleri ve ABD kriz ile boğuşurken Türkiye hızla büyüyor. En kötü zamanında %4 büyüyor.
2. Türkiye Çin ile füze anlaşması imzalıyor, uzay mekiği, yerli tank ve yerli savaş gemisi üretiyor. Yerli otomobil ve uçak gemisi projeleri, Kanal İstanbul ve 3. Havaalanı, HES'ler küresel ekonomiyi(ABD endeksli ekonomi) tehdit ediyor.
3. Türkiye'nin büyümesini, Osmanlı gibi olmasını, Ortadoğu ve Asya ülkelerini Batı emperyalizmine karşı birleştirmesini istemiyorlar.
Ana hatlarıyla bu nedenlerden kaynaklanan Türkiye'yi karıştırma girişimi için gazete manşetleri ve televizyonların kışkırtıcı haberlerine kanacak insanlara ve özel eğitimli militanlara ihtiyaçları var. Özel eğitimli militanların en başında II.Lawrens geliyor. Çünkü sayısı az da olsa bir kitleye hitap edebiliyor.
Bu durumda milletin ne yapacağı bellidir. Ortamın olgunlaşmasına izin vermemeli, sukünetini korumalıdır. Vatandaşlar sükunetini korumayı bilmez, cahilce provakasyona kanarsa bir Berkin, bir Umut yerine binlerce insana ağlamak zorunda kalacağımız gibi; en az 100 yıl geriye gideriz. Bu daha önceki darbe, kriz ve kaos olaylarında net olarak görüldü zaten. Vatandaşlarımız olayları doğru yorumlar, sükunetini muhafaza ederse Türk, Kürt, Alevi, Sünni kılığında kendini demokratik eylemci olarak gösteren ancak; etrafı yakıp yıkan kriptolara karşı Türkiye'nin güvenlik güçleri zaten kendini savunma gücü, azmi ve kararına sahiptir.