(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZNÜ NEYLERSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZNÜ NEYLERSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok kıymetli genç şair sayfama hoş geldin şeref verdin, sefalar getirdin iyi ki de tanıdım siz değerli şairi, çok güzel şiirlerin var ve de olacak sende o cevher ziyadesiyle var. Güzel yorumun yürekten teşekkürler selamlar sevgiler...
Hüzün deyince akla çoğu kez kendi ruh halinizi ya da anlatmak istediğinizi bir ezginin melodisiyle bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle aktarırsınız bur da da bu sözlerin birikimi oluşacak. Sizde buraya yorumunuzla beğendiğiniz sözleri aktara birliliği içinde olmak yüreklerin yolları kapalı iken, bülbülün hüznünü kafeste olaması mı acaba tabi ki değil ama çektiği hüznüne çilesi değil mi üstadım, hüzünden refaya çıkma dileğiyle kutluyorum saygılarımla....Kul ervahı..
DEĞERLİ KARDEŞİM.İLAHİ GİBİ BİR ŞİİR OLMUŞ ADETA.İÇİM BİR HOŞ OLARASK OKUDUM ,HAZ ALDIM.BÜLBÜL HEP GÜLE AŞIK,GÜL DE HEP NAZ EDİYOR BÜLBÜLE.YÜCE RABBİM.GÜL İLE BÜLBÜLÜ AYIRMASIN.SONRASI ÇOK ZOR.
YANDI YÜREK YÂR ELİNDEN
Yandı yürek yâr elinden Bilmem yara ne edeyim Takatım yok dosta varam Çare bilmem ne edeyim Bir yara dışardan olsa Halk ona bir merhem çalar Benim yaram içerdendir Çare bilmem ne edeyim İki hekim geldi üstüme Biri dilli birisi lal Dilliye cevap veremedim Bilmem ki lala ne deyim Nesimi'ye dediler ki Derdine bir derman ara Bize derman Hakk'tan ola Çare bilmem ne edeyim
Aşka düşte sen gel zarın eyleme, Gül dalına kon da derdin söyleme, Âşık ol da yâre yollar boylama, Geldi bahar şimdi hüznü neylersin. içtenlikle yazılan bir şiir hüzünlü ama güzel yazan kalemi kutlarım saygılar...