(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yol gösterici altın nasihatlerinizle usttaca süslemişsiniz mısralarınız. yüreklerimiz aldı nasibini bonkörce. Daim olsun kalwminiz ve yürek sesiniz Tebrik ve selamlarımla
Hiç kimse kendisine yalancı yakıştırması yapmaz dünyanın en yalancısı olsa bile. Onun ne kadar kötü bir alışkanlık olduğunu yediden yetmişe bilmeyen yok ama ne yazık ki yalan söylemeyen kimse yoktur. Küçük bir bahaneyle başlayan ve zamanla çok kötü bir alışkanlık haline gelen yalan malesef insanlığın çaresiz hastalığı.Yediden yetmişe bir çok insan söylüyor ben yalan söylemiyorum diyen bile bu cümleyi kullandığı an söylüyor.Zaruri haller dışında söylenmesine izin verilmeyen YALAN için yazılmış güzel bir şiir hocam kutlarım.
YALAN HANGİ HALLERDE SÖYLENİR
Savaşta İki Müslümanı barıştırmak için İki Müslümanın aralarının açılmasını önlemek için Eşi ile iyi geçinmek için Zalimden bir Müslümanın yerini gizlemek için Müslümanın malını zalimlerden korumak için Müslümanı memnun etmek için, Müslümanın ayıbını ,günahını ,sırrını gizlemek için Fakire ikram için Haklı iken karşıkine sen haklısın demek için
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,nefis en büyük düşmanımız düşmanı düşman gibi görmesek dostlarımız bile bize düşman olur.ve son da hüsranla biter,hâr da mekan olur.kutluyorum güzel şiirinizi...
Allah saklasın yalana ilgi duymanın, bir de yayılmasına katkı sunmanın getirdiği riskler yaşarken güvenilmez olmak, sonrasında ise, yani İndellah'da bilmediğimiz, görmediğimi ispat etmekten uzak olduğumuz şeylere şahit tutulmamız olur ki mazallah; Rabbim itidalden uzak etmesin cümlemizi; İhlaslı kaleminize ve yüreğinize teşekkürler Cemallettin Hocam; Selam ve saygılar...
Cemalettin ustam ne güzel bir çağrıydı inşallah sapmışlar ders alıp bir düşünürler bunca güzelliğin içinden.Kutlarken saygı ve selamlarımı bırakıyorum.EMA
Yalan, yalan getirir, Güzel amel bitirir, Kişiliğin bitirir, Sakın gönül eyleme.
Sünnet bizim yolumuz, Gönüllerde gülümüz, Onsuz hayat ölümüz, Sakın gönül eyleme.
Evet Eğerki nefislerimize pranga vuramaz isek o bizi prangalarıyla cehenneme sürükler bizlerde dünyada ve ahirette zarara uğrayan zavallılardan oluruz.yüreğine kalemine sağlık üsdat doğru ve güzel kalemin daim yüreğin Alim olsun kutlarım Selamlarımla
kalemine sağlık
selamlar saygılar