En fazla suya yazarım adını Su kurur Taşar bendini yırtarak En fazla suya yazarın aşkını Ebrular delirir Renkler intihar sendromlarında kaybolup gider En fazla suya yazarım bakışlarını Sular su olmaktan çıkar... Sulu sepken yağışlardan geçip Düşer üşümüş yanaklarımın üzerine
Vur beni Bırak dudaklarında öleyim Parmak uçlarından düşeyim viran düşlerimin arasına Kabusların tükendiği mor şafaklara geleyim Bir gecenin son saat vuruşuyla Senli cehennemlerin kapısında bekleyeyim Zebanileri kıskandırsın vefam Utansın har-har yanan ateş/sönsün
Seviyorum cantanem Sensizliğin gırtlağına çöküp yalnız akşamlarda Seni dolduruyorum Uyku gibi Sen tüten bakışlarıma kirpik aralarında Sanaydı seslenişlerim Sanaydı hıçkırık misali dökülen hecelerim
Kurşun ertesi ayrılık rüzgarlarıyla Tutar yakasından sürüklerim Gırtlak arası hıçkırıklarımı Bakışlarımın gözbebeklerine gömerim seni de Kapatırım bakışlarımı İçimde seyrederim katran karası gözlerini
Eski bir atlasın bilinmeyen grafiklerinde Enlem boylam hesapları yapmadan çizerim düşlerimi Sürgün dünyamın efendisi ilan eder Taç giydiririm gönüllü köleliğime Ne güzel şeydir oysa Doğru zamanda doğru insanı bulmak... Nasıl da güzeldir o doyumsuz lezzet... Ne güzel bir şeydir Amin denecek dualarda kendini kaybetmek...
Daha kaç mısranın satır aralarından duyulacak Kaç haykırış olup ineceksin gecemin karanlıklarına Güneşi kıskandırırcasına...
Kaç kelime sen olup çıkacak kimbilir... Kış ortasında Ak günlerin habercisi...
Tenimden ateş fışkırır Volkanlara inat Sarkıtlardan düşerim damla damla Dikitlere yazarım adının ilk harflerini Sayıklamalarım yayılır da Satır satır Kabus ötesi düşlerin sevişmelerinde Gırtlağıma kadar sana batarım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDAMIN GÜNLÜĞÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDAMIN GÜNLÜĞÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bitişler; devasa başlangıçların eşiğinde eşinip duran şaha kalkma arzusunda yalımlanan küheylanların kös vuruşlarını sadalar. Sükut; söylenecek destanların derinden soluk depolamalarıdır. Ve mecalsiz gün öncesinin takatsiz kanatlara siparişlerinde, onurlu bir diklenme sırlanır….
Gönül gönenliğinin gök bereketliğinde coşmuşluğu, söz harmanında yalnızlığı arkadaş edişte suskunlaşır. Ve minicik güneş ışıklarında raks eden taneciklerde yüklü sonsuzluğa sevdalanır…
Suyun hayata özgüleştiği öznellikte, sevdalaşan ebru destanı, seyyahlaşan baş dönmüşlükte, bakışları kendine mıhlayıp canan suretinde tekrar can bulma arayışına davranır.
Yürek ateşinin bin iştihalı açlığında, doyumsuz gecelerin şafağının al kanlarında, dermansız rüyaların sarmışlığında, vefanın vefatsız vasfını sergilesin… Bin ibretlik bu oluşmuşluk olgunluk trendinde titresin…
……
Sevda günlüğünden öte, kalp atmasını sayıların istifasını istif ettiği bir ritimde resmederek, duygulara yükleyerek, dingin derinliğini dermansızlığında derleyip hoş yürekler yaylasına servis eden ezgili gönle takatsiz selam…
Ak kış günlerini, ak yürekte dekorlayıp volkandan öte sıcaklıkta sarmalayarak bahar cananlığında duygularına yoldaş eden yüreğe saygı…
Cananımmmm... Gerçi telde de anlattım sana ama bir kez de buradan yazayım istedim... Hani hep avaz avaz susmaktan bahsederdim ya... Şimdi de avaz avaz mutluyum... Çoğul yalnızlkları postalarken geriye, çoğul mutlulukları dolduruyorum yüreğime... Çoğul mutluluğumun sahibine teşekkür yetmiyor:)))
Kaç kelime sen olup çıkacak kimbilir... Kış ortasında Ak günlerin habercisi...
Aşk en güzeliyle ruhuna merhem olmuş Eylülüm senin adına çok sevindim mutlulğUn daim olsun kardeşim umarım kıymetini bilen biridir kutlarım, Şiiri ve Sevdanı. Sevgilerim kucak dolusu gönderdim....
ceynan tarafından 1/17/2008 11:41:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğime dokunanı bir bilseniz sevgili Mustafa SAKMAN... Aslında yüreğimdekini bir görebilseniz... Hayatıma anlam katan O... Neyse daha fazla yazmayayım ama şu bir gerçek ki O'nunla hayata yeniden gelmiş gibiyim.
Tenimden ateş fışkırır Volkanlara inat Sarkıtlardan düşerim damla damla Dikitlere yazarım adının ilk harflerini Sayıklamalarım yayılır da Satır satır Kabus ötesi düşlerin sevişmelerinde Gırtlağıma kadar sana batarım
bu bence sevdanın günlüğü değil adet destanı olmuş. mükemmel bir şiir daha. yüreğine kim dokunduysa senin şiirlerinden aşk taşıyor.
Vur beni Bırak dudaklarında öleyim Parmak uçlarından düşeyim viran düşlerimin arasına Kabusların tükendiği mor şafaklara geleyim Bir gecenin son saat vuruşuyla Senli cehennemlerin kapısında bekleyeyim Zebanileri kıskandırsın vefam Utansın har-har yanan ateş/sönsün
Seviyorum cantanem Sensizliğin gırtlağına çöküp yalnız akşamlarda Seni dolduruyorum Uyku gibi Sen tüten bakışlarıma kirpik aralarında Sanaydı seslenişlerim Sanaydı hıçkırık misali dökülen hecelerim
BİR ASİMARAL KLASİĞİ DAHA, SİZİ OKUMAK BANA BÜYÜK BİR HAZ VERİYO, BİR SEVGİ BUKADAR MI GÜZEL İŞLENİR, "O"NSUZLUK, "O" NUN YOKLUĞUNUN VERDİĞİ ACIYI BİLE TATLANDIRYOSUNUZ, SEVGİNİZ OKADAR BÜYÜK Kİ ATEŞE BİLE ATIYORSUNUZ KENDİNİZİ, EN KÖTÜ DURUMLARI BİLE KISKANDIRABİLİYORSUNUZ, YÜREĞİMLE YÜREĞİNİZİ KUTLARIM, YÜREĞİNİZ SUSMASIN, SELAMLAR, SAYGILAR..
inanın şiirlerinize duygu ve hissettiklerimi yansıtacak değişik bir kelime bulamıyorum. sadece ayağa kalkıp saygıyla selamlıyorum. bunu hak ediyorsunuz. saygılarımla.
Asimaralım...Boğazım düğüm düğüm...Yorum yapacak hal mi bıraktın...Çekip aldın dizelerinin içine savrulup kaldım düştüm SEVDAMIN GÜNLÜĞÜ'ne...Haydi tut ellerimi tut da kaldır beni...Seviyorum bu yüreği ve kalemini...
Eski bir atlasın bilinmeyen grafiklerinde Enlem boylam hesapları yapmadan çizerim düşlerimi Sürgün dünyamın efendisi ilan eder Taç giydiririm gönüllü köleliğime Ne güzel şeydir oysa Doğru zamanda doğru insanı bulmak... Nasıl da güzeldir o doyumsuz lezzet... Ne güzel bir şeydir Amin denecek dualarda kendini kaybetmek...
Tenimden ateş fışkırır Volkanlara inat Sarkıtlardan düşerim damla damla Dikitlere yazarım adının ilk harflerini Sayıklamalarım yayılır da Satır satır Kabus ötesi düşlerin sevişmelerinde Gırtlağıma kadar sana batarım
Senle uyur,senle uyanrım ,sen olur nefesin adı ,sen olur her türkü her mısra,öyle ağıtlar yakarımki türküler bile seni kıskanır ,düşlere,bulutlara,dağlara seni yazarım salarım tenimde kalan kokunu baharda açan çiçekler kıskanır
TEBRİKLER senin her şiirnde kendimden bir şeyler buluyorum içinde öylece kalıyorum
mükemmel eserine tebrik düşer bize abla... yüreğine sağlık... selamlar ve saygılar... dua ile ... ha ! bu arada bence bunu seslendir abla... dedim ya ; mükemmel ...
Seviyorum cantanem Sensizliğin gırtlağına çöküp yalnız akşamlarda Seni dolduruyorum Uyku gibi Sen tüten bakışlarıma kirpik aralarında Sanaydı seslenişlerim Sanaydı hıçkırık misali dökülen hecelerim..tebrik ederim saygılarımla
eylülüm ilk kez dinledim sesini
nefisti
şiirin şarhoşluğuyla gideyim
güzel yüreğine sevgimi bırakıp