yazgısına küs bir hayatın pimi ellerim ellerimi tutma sevgilim sol elim sağ elime ihanet ettiğinden beri sağ gözümle bakıyorum ben dünyaya
ki az önce de bir çam devrildi tam şuracığımda korkma dokun dokun lütfen yürek dediğin ne ki bir avuç et parçasından başka
ölü kuşlar ayıklıyorum aşımdan rüyalarımda karıncalar sağıyorum yaralı çocuklara ayetler okuyorum bilmediğim bir lisanda ve bir avuç külün griliğine uyanıyorum her sabah gözyaşlarım yol almışken şakaklarıma
yazgısına küs bir hayatın kandili gözlerim gözlerime bakma sevgilim sağ elim, sol elime ihanet ettiğinden beri sol gözümle bakıyorum ben dünyaya
ki az önce de bir çam devrildi tam şuramda dokun korkma işte şuracığımda yürek dediğin ne ki bir avuç et parçasından başka…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sağım Solum Sobe... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sağım Solum Sobe... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar zarif.. Ne kadar saf ve duru.. Bir o kadar da can acıtan cinsten.. En azından bence öyle. Şiir öyle içine işliyor ki insanın, sanki aşina bir kalemden dökülmüş gibi sözcükler.. Ve şiiri hissederek okuyan her kim ki kendimden bir şeyler bulmadım derse yalan söyler. Çünkü tema insana dairdir ve hepimiz benzer ikilemi az ya da çok yaşamışızdır. Keşke sağ elimiz de sol elimiz de birbirine ihanet etmese. Böylece ellerimiz tahrip gücü yüksek bir bombanın pimine dönüşmese. Zira sonradan parçaları toplamak çok zor oluyor. Tecrübeyle sabittir.. Neyse ki o eller şiir söz konusu olduğunda her şeyi bir kenara bırakıp yüreği saf haliyle kağıda yansıtabiliyor. Öyle olmasaydı böyle ince ruhlu, dokunaklı şiirler ortaya çıkmazdı diye düşünüyorum. Uzun lafın kısası, Seviyorsak seviyoruz işte…! O kadar!
O şarkının da bdn de ayrı bir yeri var be canım:-( sen de benim gönlümün şairi ve vefakar dostusun...hiç eksik olmayzn desteğine ve sevgine sonsuzkers fteşekkür canımsın....çokça swvgimle, öpüyorum. ..
eyyyy şair.. senin bu şiirlerin ve şiirlerinin şarkıları dert sahibi edecek bu gidişle bizleri... yine öylesine yürekle okunan dı şiir yine öylesine yüreğe dokunan dı şarkısı... yine saygı duydum kalemine şairim hem de gönlümün dolusu...
Ahmet ÖRNEK tarafından 2/22/2014 3:03:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
kısa molalarında sola anlattıkça sağın faydalarını
kozasından çıkan bir kelebek
kısacık öyküsünü saklar yüreğinde
tebriklerimle şairim