bir ülke dayanmış yüreğimin kapısına sevgili bir ülke ki güneşli sıcak çocukları tok anaları bahtiyar…
bir ülke ki oluk oluk bereket akar damarlarından umutları duayla gönenmiş sevdaları maiye belenmiş kuşları su içer karıncaların ağızlarından şairleri yağmurlar biriktirir şiirlerinin ceplerinde…
bir ülke dayanmış yüreğimin kapısına sevgili biraz senden biraz benden biraz ötelerden düşlerden hayallerden küllerden bir ülke işte yeriyle, göğüyle…
gidip de gelemediğimiz gelip de dönemediğimiz dönüp de göremediğimiz görüp de söyleyemediğimiz biraz senden biraz benden biraz ötelerden özlemimiz hasretimiz sevincimiz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ülke... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ülke... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel, ne kadar şık bir şiir, ferahnaz makamından; o da ne dersen dorusu ya bilmiyorum ama, şiiri okumak huzur verdi bana ve seni şiirlerini ne çok özlediğim gerçeğiyle sızladı içim. Hayat böyle işte yürek aynı anda bir kaç duyguyu barındırabiliyor içinde. Kocaman yüreğine sağlık umutlarının gerçek olması dileğiyle muhabbetle kucaklıyorum iyi geceler canım sevgiyle kal!
hoş geldin Nimet teyzem, seni görmek ne güzel, çok zaman oldu sayfamda ağırlamayalı güzel yüreğini...ben de özledim canımsın ve iyi ki varsın...öpüyorum tonton yanaklarından çokça...içten teşekkür ve sevgilerimle, güzel bir gün olsun...
Vatan toprağı, namustur, şereftir; ona sahip çıkmayanların onur ve haysiyetten söz etmesi abesle iştigaldir! Vatan, dil, kültür, tarih... Bunlar olmazsa, bağımsızlıktan söz edilemez...
Ama.. Ben eminim ki içli mavim, Nâzım'ın dediği gibi:
Hayat bu canımcım. Her şeyi kardan sayıp "tecrübe oldu" diyecek, dudağının kenarına buruk bi tebessüm iliştireceksin. (Bana da bak, yaşam koçu gibi oldum.) :)
buna tüm kalbimle inanıyorum, başaracağız:) ve o dediğini yapabilsem ah keşke, işte o zaman dünyanın en mutlu insanlarından olacağım...ama sanırım, yavaş yavaş öğretiyorlar bana, yani bebek, düşe kalka yürümeyi öğreniyor örtmenim:)
Sen de bende canım... Aynı kalabilmek, şu dünyada pek çoğunun başarabildiği bir şey değil. Ama biz başaracağız. İnanıyorum tüm kalbimle. Ve lütfen içini kırıp dökenleri sil bir kalemde, arkana bakma hiç. Kaliteli ve huzurlu yaşamak adına...
son zamanlarda öyle çok kırdı döktüler ki içimi, artık her şeyden korkar oldum...diliyorum sende hep öyle tertemiz kalırım canım,ve bil lütfen, sen bende hep öyle kalacaksın...
bir de senin dilin derya deniz, canımsın sağ ol...azıcık da umut olsun istedim be Kali'm, yoksa boğulacağız nefessizlikten...sevgimle kucakladım dostluğunu sıcacık...
o ülke bizim ülkemiz de olabilir pekala, yeter ki kötülük olmasın, yeter ki bizler paylaşmayı bilelim...ülkeleri güzel kılan insanlarıdır bence...çokça sevgi, saygı ve selam ile şairim, teşekkürler...