Kar yağmış yüreğimin sarp yamaçlarına Kurt sürüleri iner dağlardan Bedenim parçalanır Yağma Hasan Buz tuttum ateşsiz odaların Ayaz vurgunu kara kışlarında Üşüyorum...
Gel yeniden başlayalım Yaşamın dur halini ektim topraklara Essin istedim rüzgarlar Salınsın buğday başakları Kıraç tepelerin eteklerinde Hiç ayrılmayalım Kırıntıları değil Yaşayalım aşkın kendisini Dolu dolu...
Bazen Kırbaç dokunuşlarını hissederiz Derinden derine Rüzgarın Kamçı gibi vurur yüzümüze Yağmurlar Kolumda boş bir sepet Dalarım çalılara Elim ayağım kan içinde Çaresizce ağlarım
Saçlarımın ıslanmasını sevdim Senli yağmurlarda İçimin karanlığını Güneşim olur da belki Aydınlatırsın umuduyla
O tertemiz duygular nerede pazarlandı Ve hangi şerefsiz alıp katletti hiç acımadan Bir bilebilsem Bir bulabilsem Hiç acımadan ta alnının ortasına Bir değil Binlerce kurşun sıkacağım Asfalt niyetine döşeyeceğim mermi kovanlarını
En fazla içimde öldürürüm seni Gözbebeklerimden alıp Bakışlarıma gömerim Ve her baktığım sen olup çıkar Mızrapsız çalınan saza döner hücrelerim
Sensizliği vururken alnının orta yerinden Oturup başucuna Baktım yüzüne derinden Konuştum sanki beni duyarmış gibi En sonunda dayanamayıp Tükürdüm öfkemden
Kimbilir kaç martıyı öldürmüş Kaç rüyanın katili olmuş Kaç sevdayı kana bulamıştı Sensizlik denen illet...
Sessizliğin sesinde Sensizliğe bedel biçildi tüm çağrılar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜKÜRDÜM CENAZENE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜKÜRDÜM CENAZENE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben sabahın ağlayan sovuğunda kanayan bir yıldız bıraktım acının şakaklarına bırak denizleri dinlemesin genzine takılan martılar dalgalar vardır yanı başımızda boy versek yutacak günahkar başımızı boy versek alıp götürecek bu işe yaramaz bedenimizi varsın alsın götürsün şimdi durup içimden çıkardım kurşunları yanı başımda sensizliğin naşı dursun ve vursun yansın ve kurusun ne ye benzer bilmem mesela varmıdır gözü ya da kaşı....
anlat bana nedir bu sensizlik...
kısılır baharın gülüşü bir şeyler hep eksiktir aslında kayıpların anahtarı dönüp durur günül kapısında yalnızız dost yapayanlız bir ruh ki bu iki eşik arasında kalmış bir adım ilerisi varlık bir adım gerisi yokluk yoksa tarifi bu mudur...bilmem...bilemem... zaman bu ya da yarım kalan anlamsızlık...
suskusudur baharın tende biriken yaprakları dil onun yakarışıdır duyulur mu acaba bu yalvarışın yakarışları kim hüznün frekanslarını bozar ondan mıdır bu yazgının bozulmuşlukları tut ki herşey bir gün düzelecek düzelecekte yok mudur insanoğlununda yanlışları...
susmalı değil mi susturmalı içimizdeki isyanları işte sustukça başlar herşey bir yani ölüm besler bir yani yaşam nereden toplarız bu hayatın kırıntılarını susmalı ya susarsak başlar içimizdeki sessizlik hep bize ait olanlar gider geriden kalanın adıdır aslında sensizlik...
Çağlar ve çağrılar içimizde oluksuz akan ruhumuzda her daim yankılanan ve biz ona ait diyorsa duygularımız hadi yola çık,gidiş varda da dönüşü olmayandır yollarımız şarkılar susar,ağıtlar susar,dertler susar zaman bugunun değil yarının hesabıdır içimizde rabbe bir yakarış başlar işte buda gerçeği arayıştandır
...................................
buraya kadar sorgulamaydı ve iki kalemin oturup sohbeti... benden değil sizden çok şey çıkmış...kutlamak azdır...
nereden tutundum bilmiyorum ama öyle bir yaprakmış ki yaprak gitti dal kaldı martı dedik geride bir tabut ve cenaze kaldı ruhlar oysa yapayalnız bir dostun selamından bir şiir dunyası çıkmış merdivenleri ağır çıkmalı şimdi adımları ağır atmalı deniz şarkılarını terke etmis dalgaalr ondan bu kadar hiddetli bu dunyayı anlamıyorum zaten ya insanlar orasıda muammaya neyse ben döneyim kaldığım yere herkes bir olmaz ya neyin nesi bu öfke neyin nesi bu sensizliğe bu kadar kızgınlık öyle bir ölü yaşıyor içimizde bize ait bir yalnızlık tükersen amin der tükürsen bu sabah yüzümü yıkamamıştım der oysa sorgudur şiir baştan sona bir sorgu yorumları okudumda ben şıırın çok yüzeyindeyim yada duygunun alnında zormus ölümü bekler gibiyim herkes çok şey söylemiş ama benim söylediklerim yalnızca bir martının ölü çığlığı şiirin ortasında cankılandıkça kulakları sağır edecek başarınıza biraz soluk oluysam ne mutlu bana yüreğiniz susmasın paylaşımlar her daim böylesine güçlü olsun
şimdi harflerinden tutsalar cümlelerimin dizelerim bırakacak onların elini kimse anlamayacak belkide ne dediğimi yine emrahca birşeyler içte...kutlamaktan cok öteye selam ve sevgiyle...ışık ruhunuzdan eksik olmasın....
bu şiirin altında adımı okumaktan onur ve gurur duydum... bir yorum şiire kapı açıyorsa ne mutlu bana doğru yürekte doğru şiirle ve doğru dostluklayım saygılarımla şiirin dizlerinden dize eksil olmasın... dinlenecek yürek elbet bulunur kalemini koyup herdaim o dinlenceyi paylaşmak üzere...
masal_prensi tarafından 1/17/2008 2:30:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
hangi kaçak ara sıkıştırdın bu dizeleri araya be zalımmmmmm...
her şey bir yana final başlı başına bir şiir... senden alacağım olsun elbet elime geçersin:)) şaka bir yana cidden harikaydı........bu tükürdüm cenazene... tebrikler, saygı ve selam ile...
Bazen Kırbaç dokunuşlarını hissederiz Derinden derine Rüzgarın Kamçı gibi vurur yüzümüze Yağmurlar Kolumda boş bir sepet Dalarım çalılara Elim ayağım kan içinde Çaresizce ağlarım
Kimbilir kaç martıyı öldürmüş Kaç rüyanın katili olmuş Kaç sevdayı kana bulamıştı Sensizlik denen illet... ALLAH KİMSEYİ SENSİZLİK DENEN İLLETİN KUCAĞINA DÜŞÜRMESİN...AMİNNN Yüreğine,kalemine sağlık
Sensizliği vururken alnının orta yerinden Oturup başucuna Baktım yüzüne derinden Konuştum sanki beni duyarmış gibi En sonunda dayanamayıp Tükürdüm öfkemden
Kimbilir kaç martıyı öldürmüş Kaç rüyanın katili olmuş Kaç sevdayı kana bulamıştı Sensizlik denen illet...
Sessizliğin sesinde Sensizliğe bedel biçildi tüm çağrılar...
Gel yeniden başlayalım Yaşamın dur halini ektim topraklara ------- Nereye dönsem Çepeçevre sarar sensizlik ------- O tertemiz duygular nerede pazarlandı Ve hangi şerefsiz alıp katletti hiç acımadan ------- En fazla içimde öldürürüm seni Gözbebeklerimden alıp Bakışlarıma gömerim ------- Sessizliğin sesinde Sensizliğe bedel biçildi tüm çağrılar...
Offfff offf ki offf!Bu nasıl çağlayış böyle...Bend olacak bir yürek var mı acep?Yıktın...Yaktın yüreği can Asimaral...Yığılıp kaldım dizelerinde...Daha fazla kalsam oluk oluk kanayacağım...Öptüm yüreğini ve yürekten sevgilerimle....Saygı kaleme kaleme yazdıran yüreğe...
Sensizliği vururken alnının orta yerinden Oturup başucuna Baktım yüzüne derinden Konuştum sanki beni duyarmış gibi En sonunda dayanamayıp Tükürdüm öfkemden
taşlar yerli yerine oturmuş..bir zincirin halkaları gibi tamalamış birbirini. kusursuz vede eşsiz duygular..bir hasret anca bu kadar güzel yansıtılırdı dizelere böyle.. bir sevda anca böyle aşkla yazılırdı..bir nefretki söyleniyor dizede "tükürdüm cenazene" burada bile aşk var.. virgülü sevgiyle,noktası aşkla konulmuş dizelerin..
Sensizliği vururken alnının orta yerinden Oturup başucuna Baktım yüzüne derinden Konuştum sanki beni duyarmış gibi En sonunda dayanamayıp Tükürdüm öfkemden
Kimbilir kaç martıyı öldürmüş Kaç rüyanın katili olmuş Kaç sevdayı kana bulamıştı Sensizlik denen illet...
Sessizliğin sesinde Sensizliğe bedel biçildi tüm çağrılar...
Bir yorumdan böyle bir şliir çıkıyorsa,sert bir eleştiri neler yazdırır kim bilir lakin kim yapacak o eleştiriyi,kurşun diyo,tam alnının ortası diyo,yüreğine sağlık deyip sıvışmak en iyisi...
bu nedir ya..? of ki of yani .. bu nasıl yürek akışıdır .. oturdu içme alıyorum geceme .. gece karanlık ben karanlık şiir karanlık eeee artık ..sabah olurmu bilinmez ..:)
Kimbilir kaç martıyı öldürmüş Kaç rüyanın katili olmuş Kaç sevdayı kana bulamıştı Sensizlik denen illet... tebrik ederim çok güzeldi saygılarımla üstat.
Kaldım burda :( Sensizlık yüzümün öteki yanı,acın yüreğimin diğer yanı,gözlerin ruhumun karanlıktaki tek yoldaşı Hasretin mezarım,giderken yazdğın üç cümle mezar taşımdaki yazım oldu
kanayan bir yıldız bıraktım acının şakaklarına
bırak denizleri dinlemesin
genzine takılan martılar
dalgalar vardır yanı başımızda
boy versek yutacak günahkar başımızı
boy versek alıp götürecek
bu işe yaramaz bedenimizi
varsın alsın götürsün
şimdi durup içimden çıkardım kurşunları
yanı başımda sensizliğin naşı
dursun ve vursun
yansın ve kurusun
ne ye benzer bilmem
mesela varmıdır gözü ya da kaşı....
anlat bana nedir bu sensizlik...
kısılır baharın gülüşü
bir şeyler hep eksiktir aslında
kayıpların anahtarı dönüp durur
günül kapısında
yalnızız dost yapayanlız
bir ruh ki bu iki eşik arasında kalmış
bir adım ilerisi varlık
bir adım gerisi yokluk yoksa
tarifi bu mudur...bilmem...bilemem...
zaman bu ya da yarım kalan anlamsızlık...
suskusudur baharın tende biriken yaprakları
dil onun yakarışıdır
duyulur mu acaba bu yalvarışın yakarışları
kim hüznün frekanslarını bozar
ondan mıdır bu yazgının bozulmuşlukları
tut ki herşey bir gün düzelecek
düzelecekte
yok mudur insanoğlununda yanlışları...
susmalı değil mi
susturmalı içimizdeki isyanları
işte sustukça başlar herşey
bir yani ölüm besler bir yani yaşam
nereden toplarız bu hayatın kırıntılarını
susmalı ya susarsak başlar içimizdeki sessizlik
hep bize ait olanlar gider
geriden kalanın adıdır aslında sensizlik...
Çağlar ve çağrılar içimizde oluksuz akan
ruhumuzda her daim yankılanan
ve biz ona ait diyorsa duygularımız
hadi yola çık,gidiş varda da dönüşü olmayandır yollarımız
şarkılar susar,ağıtlar susar,dertler susar
zaman bugunun değil yarının hesabıdır
içimizde rabbe bir yakarış başlar
işte buda gerçeği arayıştandır
...................................
buraya kadar sorgulamaydı
ve iki kalemin oturup sohbeti...
benden değil sizden çok şey çıkmış...kutlamak azdır...
.............................................................
nereden tutundum bilmiyorum
ama öyle bir yaprakmış ki yaprak gitti dal kaldı
martı dedik geride bir tabut ve cenaze kaldı
ruhlar oysa yapayalnız
bir dostun selamından bir şiir dunyası çıkmış
merdivenleri ağır çıkmalı şimdi
adımları ağır atmalı
deniz şarkılarını terke etmis
dalgaalr ondan bu kadar hiddetli
bu dunyayı anlamıyorum zaten
ya insanlar orasıda muammaya neyse ben döneyim kaldığım yere
herkes bir olmaz ya
neyin nesi bu öfke neyin nesi bu sensizliğe bu kadar kızgınlık
öyle bir ölü yaşıyor içimizde bize ait bir yalnızlık
tükersen amin der
tükürsen bu sabah yüzümü yıkamamıştım der
oysa sorgudur şiir
baştan sona bir sorgu
yorumları okudumda ben şıırın çok yüzeyindeyim yada duygunun alnında zormus ölümü bekler gibiyim
herkes çok şey söylemiş ama benim söylediklerim
yalnızca bir martının ölü çığlığı
şiirin ortasında cankılandıkça kulakları sağır edecek
başarınıza biraz soluk oluysam ne mutlu bana yüreğiniz susmasın
paylaşımlar her daim böylesine güçlü olsun
şimdi harflerinden tutsalar cümlelerimin dizelerim bırakacak onların elini
kimse anlamayacak belkide ne dediğimi
yine emrahca birşeyler içte...kutlamaktan cok öteye selam ve sevgiyle...ışık ruhunuzdan eksik olmasın....
bu şiirin altında adımı okumaktan onur ve gurur duydum...
bir yorum şiire kapı açıyorsa ne mutlu bana
doğru yürekte doğru şiirle ve doğru dostluklayım
saygılarımla
şiirin dizlerinden dize eksil olmasın...
dinlenecek yürek elbet bulunur kalemini koyup herdaim o dinlenceyi paylaşmak üzere...
masal_prensi tarafından 1/17/2008 2:30:12 AM zamanında düzenlenmiştir.