Ömür tüketen bu eski kentten göçsem Ya da Yedikule zindanlarına hapsetsem bedenimi Karanlık ve rutubet, tımar eder mi sensizliğimi?
Yalnızlığımın çirkinliği çatlatırken aynaları Ben ne zaman düşlesem seni Olur olmaz bir zamanda Çocuksu bir gülüş yerleşir Dudağımın en ücra köşesine
Ah bu ahbaplığı yağmurlarla, gözlerimin, Ben bir ağlasam, Bulutlar bin kez can verir göğün yüzünde. Şimdi sevgili, şiirlerimi kesip şah damarlarından, Yalnızlığımın kuyusuna hapsedeceğim, Böylece umuyorum ki seni daha kolay unutacağım…
Öpsün şimdi saçlarımdan ay, Yakamozunu sersin avuçlarıma, Böyle kederli zamanlarımda, Türküler içiyorum yudum yudum, Bu sarhoşluğum sanma meylerden, Beni lal bir sermeste çeviren, O meneviş rengi gözlerin.
Siliniyor tenimden nefesinin izi Parmak izlerin siliniyor saçlarımdan Ah sevdiğim Parça parça siliniyorsun göğüs tahtamdan Hiç kalıyoruz geriye Çok sevmelerden Hiç kalıyor geriye…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç Kalıyor Geriye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç Kalıyor Geriye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen saklarız kendimizi, inkar ederiz gözyaşlarımızı, yada, güçsüz görünmemek adına onun görünmesini istemeyiz.Ne kendimizden vazgeçebiliriz ne de kavrulmuş yürek sancılarından. Esen ılık bir meltem esintisine teslim edip kendimizi, beni yarime ve onun kokusuna götür deriz.Toprağa düşen her yağmur damlasının o mis kokusunu "yar" diye içimize çekeriz her nefeste. Gece uykuda ki boğaz düğümlenmelerimizin, hıçkırıkla uyandığın rüyanın tek sebebidir "o". Yüreğinize sağlık, çok güzel mısralar. Sevgiyle kalın, saygılarımla...
Ah bu ahbaplığı yağmurlarla, gözlerimin, Ben bir ağlasam, Bulutlar bin kez can verir göğün yüzünde. Şimdi sevgili, şiirlerimi kesip şah damarlarından, Yalnızlığımın kuyusuna hapsedeceğim, Böylece umuyorum ki seni daha kolay unutacağım… KUTLUYORUM SAYIN ŞAİRE GÜZEL DİZELERDİ BİR SOLUKTA OKUDUM ,İYİ Kİ OKUMUŞUM
Selamlar.