tak tak taktı zillerini takıştırdı şuh-i endam fırladı sahneye kıvırtarak eski yetme kafadan bitme avuntu çekti bilginin erdemine vicdan geçirmez yaldızlı kalın perdesini ah zilli
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevgi kayıp şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevgi kayıp şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutluluk sadece içimizde kaldı sanırım.Serçeler de artık bulup getiremez.Aşklar da bulutlarla beraber ağladı.Bu sene yağmur da yağmadı.Ne aşk kaldı, ne de sevgi.Elimizde bir tutam umut kaldı .Sevgiler...
evet vefasızlığın gülüşlerinin arkasında muhakkak ki ihanet vardır var olmasına da sonuçunda bir ilahi adalette vardır.. bir bakmışsın alay ettiğinle sınanmışsın
çok güzeldi kalemin daim olsun..sevgi ve saygılarımla
Kullanılan sözlere, temaya ve temanın işlenişindeki zengin ifade ediş biçimine mi yoksa baştan sona nefis olan ahenge mi dikkat çeksem, bilemedim; Bildiğim, insana çok şeyler kazandırdığıdır kaleminizin; Sayfaya gelen şiir okur, yeni ifadeler, farklı anlatımlar görür; Teşekkürler kaleminize; Selam ve saygı ile...
Duygularımı yazmadan geçemedim. Yüreğinizin sesini mükemmel yansıtmış sınız Duygular berrak ve satır geçişleri mükemmel ve yürek sesi özgürce dizelere dökülmüş, kutlarım.Mutluluk ve sağlık dileklerimle... Selam ve saygılar...