(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AMCA İYİ DE ONU YÖNLENDİRECEK BİR DE " DAYI " LÂZIM HOCAM...GÜZEL ŞİİRİNİZİ PARDON İLÂNINIZI KUTLARM...EEE.BU DA BENİM BULUŞUM VE ESPİRİM OLSUN DE Mİ SEVGİLİ CENGİZHAN ? ..KUTLARIM...SAYGILARIMLA...
oktayzerrin tarafından 12/19/2006 1:32:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
bulursanız öyle bir amca boşta bir yiğen daha var dermisiniz...eee bu devir böyle arka sağlam olmalı diploma eğitim bilgi faydasız...kısalığına inat uzun bir anlam içeren şiirinize teşekkürler...saygı ve sevgiyle kalın...
Sizi gönül fabrikamızın müdürü yapalı çok oldu efendim.Zira hiç maaş vermediğimiz için iş aradığınızı görüyorum :)) Haklısınız tabii. Acizane tebrik ederim. Selam ve saygılarım ile.
Valla biraz zor gibi,tüm amcalar dayılar soy sülale alınmış hatta kontenjenlar bile dolu,belki ayrılan olurda yerine amcanın oğlu alınır diye:)) Aslında o kadar çok şey anlatmışki bu kısacık mısralar..
çok hoş...tebrikler.. müdür yardımcılığı benim ilk ben sööledim karışmam..beyler..sıraya hoop itmeyin lütfen.. hocam esprimi hoş görün..çok hoş olmuş şiir...
çok hoş...tebrikler.. müdür yardımcılığı benim ilk ben sööledim karışmam..beyler..sıraya hoop itmeyin lütfen.. hocam esprimi hoş görün..çok hoş olmuş şiir...
çok hoş...tebrikler.. müdür yardımcılığı benim ilk ben sööledim karışmam..beyler..sıray hoop itmeyin lütfen.. hocam esprimi hoş görün..çok hoş olmuş şiir...