(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR ve ŞAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR ve ŞAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oz-An ’ım şiir aşkım, Ben onunla mutluyum, Az buçuk şiirim var, Şairim demiyorum... **** Sevgil Ozancım, kendini bilmek kadar erdem olmaz der büyüklerimiz. Yüreğinde şiire ve şaire ait öyle yüce bir mâkâm var ki senin, bu sebeple saygından kazanıyorsun o ünvanı. Ruhunda ve içinde olmadıkça neylesin kağıt/kalem, resmi/yazıyı? Dilinden dökülmeli sözler böyle içten ve incelikli. Olunmaz, doğulur sanatçı. Satılık değildir diploması bu işin, olmaz katı/mâkamı, titri, şân ı ünvanı, Gönülde yazılıdır, o taşır ancak adı. Adının çookkk gönüllerde yazılı olmasını dilerim. Asil yürekl genç. Sevgi yüklü saygılarımla.
Tevazu örneği bir şiir olarak çok mükemmeldi şiiriniz. Asılda sizinkisi alçakgönülülüğün ötesinde ve sizi tanıdığım kadarıyla özü ve sözü bir olan karekterin yansımasıdır derim. Bu yüreği,kişiliği,şairi ve şiiri kutlarım ben. Muhabbetle kalın,sevgi ve selamlarımla..
Oz-An ’ım şiir aşkım, Ben onunla mutluyum, Az buçuk şiirim var, Şairim demiyorum...
ALLAH MESUT ETSİN :-)) ŞAKA BİR YANA ÇOK GÜZELDİ SEVGİLİ HALİS, SEN ŞAİRSİN , DUYGULARINI ÇOK GÜZEL DİLE GETİREN BİR OZ-AN, YÜREĞİNE SAĞLIK, SELAMLAR..
Türk toplumu genelde duygu yoğunluğu ağır basan bir toplum her yaşta insanlar bir şekilde yüreğinden gelenleri dizelere resmetmeye çalışıyor buda bir kabileyettir. Nasıl yüzyıllar önce yaşamış değerli şairlerimiz fikirleriyle bizlere birşeyler anlatmaya ışık tutmaya çalışmışlarsa bellimi olur bizden sonra gelecek nesile belki bir damla faydamız olur. Şair diyemiyoruz kendimize daha o mertebede göremiyoruz ama biz sanat işçisiyiz en azından sanat adına yüreğimizi ortaya koyuyoruz.
Şiir yazayım diye, Kendimi kasmıyorum, Gönlüme ne akarsa, Ben onu çiziyorum... sevgili alçakgönüllü şairim.. en güzelini yapıyorsun.. şiirinde her zamanki gibi çok güzel yüreğine sağlık
tebrikler hocam....