(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutamadığımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutamadığımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili kardeşim unutamadığımız her dem taze tuttuğumuz nice anılarımı hatırlattı şiiriniz bana. Dizelerini okuyunca anılarda kısa bir yolculuk yaptım döndüm sayfana. Yüreğine sağlık canım. Sevgiyle esen kal.
sadece size değil kimseye yorum yapmıyorum pek...takip edip keyif almakla yetiniyorum...bunu bir kıstas olarak değerlendirmeye almanız ilginç...size gönderdiğim özel mesajda da belirttiğim gibi sitedeki dostluğun samimiyetine güvenilerek espiri amacıyla yapılmış bir yorumdu...özrümü kabul etmemeniz sizin hoşgörü sınırlarınızı gösterir sadece...üzgünüm..
sen sığıncak bir liman belkide kaçıp saklanacak kuytu bir köşe belki ecelim belki kaderim bilmiyorum tek bildiğim nefesim olduğun
Değerli dost şev/in yorumundan aldığım sözler var şiirimde yazmadan kendisinden izin alınmıştır. Kendisine nezaketinden ötürü teşekkürlerimi tekrar yenilemek istiyorum. Sağolun sayın şev bir ay önce başlayıp bir türlü toparlayamadığım Şiirimi sayenizde tamamladım. Sağlıklı ve mutlu kalın saygılarımla...
ceynan tarafından 1/12/2008 10:57:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
(belki sığınacak bir liman...yada kaçıp saklanacak kuytu bir köşe...belki kaderim belki ecelimsin bilemiyorum..tek bildiğim nefesim olduğun...bu mısralar bana tanıdık geldi sanırım bugün okudum yanılmıyorsam şev adlı üye bir yorumunda aynı mısraları kullamış kendi yazdığı mısralar olarak...merak ettim aslında hanginiz yazdı bu mısraları, kime ait...)) çok güzel mısralar ve çok özel bir şiir tebrik ederim ceynan hanım...) yanlış yorumlanabilecek bir yorum yazdım bunun için çok güzel ve yürekten şiirler yazan, şiirlerini keyifle takip ettiğim ceynan hanımdan çok özür diliyorum... saygılar..yağmurda tarafından 1/12/2008 9:57:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
yağmurda tarafından 1/12/2008 10:28:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
yağmurda tarafından 1/12/2008 10:35:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bazen okadar çok severizki ayrılsakta unutamayız, anılar bizi yaşatır , anılarda düşlerle sevmeye devam ederiz, aldığımz nefes olurlar adeta, onlarla yaşarız, onlarla ölürüz belkide, yüreğinize sağlık, selamlar..
Amin...