Eski bir bahar gönle taşınan kırılan daldan solan çiçekten tavı kalmamış topraktan yeniden bahar düşse saçlara hazdan ne çıkar…
gezilen aşk bağında sazende sazlar asmada yaprak arası mor üzüm koyusu saklanan yıllardan geri gelen yıllanmış şarapta tadı kalan sürgün olsan ne çıkar…
susmayan şarkılardan nakarat çalan dil yinelenen eskilere dalan gözler yenilmiş zamana yanar gece mumları esrik deli derinleşen gölgelerde gelsen ne çıkar…
yine otursa diz başıma sarsa üşüyen omuzları ateş-i sevda gelecekse ömrün sonu gamsız tutunsa ellerinle ellerim semaya ölümsüz bir hicazdır sesimde ki şarkı bir kere daha okutsan ne çıkar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESKİ ŞARKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESKİ ŞARKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine otursa diz başıma sarsa üşüyen omuzları ateş-i sevda gelecekse ömrün sonu gamsız tutunsa ellerinle ellerim semaya ölümsüz bir hicazdır sesimde ki şarkı bir kere daha okutsan ne çıkar…
Eski bir bahar gönle taşınan kırılan daldan solan çiçekten tavı kalmamış topraktan yeniden bahar düşse saçlara hazdan ne çıkar…
Bir bahar akşamı rastladım size,hüzünlü bir telaş içindeydiniz,derinden bakınca gözlerinize neden başınızı öne eğdiniz..Ahhh ahhh bir başkadır İstanbul gecelerinde fasıllar bir başkadır sazın teline dokunmalar,bir ney sesinde bahar esintileri dolarda yüreğe,alır götürür seni taaaaaa ötelere...Ah bu şarkıların gözü kör olsun diyeceğimde demiyorum,çünkü en sıkıntılı anlarımızda ruhumuzu rengarenk bahar dallarıyla süsülüyor bu şarkılar.Yüreğin dertler görmesin cankız yürek kız.Bizim içinde dinle o güzelim şrkıları:)) seni seviyoruz yüreğimizdeki gülümüz.
Tebrikler.