Gecenin koyu örtüsünde saklanmış ne kadar acı varsa benliğimde sobelenmiş gibi beliriveriyor birden ve yorgun gözlerim uykuya doymuşçasına açılıyor acıyan yanlarımın sızısı vücudumu kuşatsa da hayalini tavana yansıtan yüreğim su serpiyor yangınıma
Yıldız gözlerin ne çok aydınlatıyor karanlığımı ve diyorum ki usulca bu kadar sahipken ruhuma uzaklarda durman reva mı bana...
Yarım kalan şiirleri soruyorsun ya bana tamam olmayan bir aşkı nasıl yazayım ki sana boğazıma takılıyor kelimeler kalem düşüyor elimden bir anda ve boynunu büküyor boş kalan satırlar onlarda benim gibi sensiz kalıyor aslında geceleri hiç sevmiyorum sensizliğin yanında bir de sessizlik olunca içimdeki feryatlar yankılanıyor odamda çaresiz dinliyorum ve ağlıyorum boş kalan sol yanıma neredesin uğruna gecelerimi gündüz ettiğim neredesin nerede...
Göz ucundan pencereme yansıyan yıldızları seyrediyorum ve tel tel yüzüme vuran ışıklarda düşlüyorum seni yeniden hiç bitmeyecek mi bu düşler gerçek olan dualarım olmayacak mı acımı duyan olmayacak mı olmuyor işte sorularla cebelleşiyorum yine uykuyu haram ediyorum gözlerime ve yorgana sarılıyorum sen diye yokluğun öyle zor ki neredesin be sevdiğim nerede...
Sen uyu sevdiğim ben seni gözleri kapalı uzaklardan da seyrederim her gece senden habersiz bırakıyorum, yanağına dudaklarımın izini iyi uykular ruhumun hanımefendisi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayal Perdesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayal Perdesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hemşerim şiir güzel..Ancak resimleri üste kor ve al benili bir resim olursa daha çekici olur.Benden bir abi nasihatı.Tabii ki sen bilirsin.Selamlarımla!