(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* YAVRUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* YAVRUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...Mecit bey bu güzel nasihatlara canı gönülden amin derken tebriklerimizi arz ederiz.
"Kasvetin önünde koşasın oğul."
...bu mısra mana biraz zor anlaşılıyor. sen "daima kasveti altalayıp hep önde gidesin" şeklinde anlaşılması gerekirken zorlanıyoruz.
...kardeşim iki öneri sunacağım " Sen kasvete inat koşasın oğul" ve ya " Kasvete galebe (çalasın..yani NURANİCE bir uyak) koşasın oğul." olabilir mi? ve ya bunu daha iyi anlamamıza yardımcı bir mısra kurmanızı istirham ediyorum. aşağıya aldığım hali uygunsa kullana biliriz. ya da sizin üstünde çalışacağınız bir mısra da olabilir.
Zerrece hükmü yok şanın, şöhretin Yıpratma kendini, az ile yetin Rabbim dostun olsun, rüzgârsa atın Sen kasvete inat koşasın oğul
Zerrece hükmü yok şanın, şöhretin Yıpratma kendini, az ile yetin Rabbim dostun olsun, rüzgârsa atın Kasvetin önünde koşasın oğul.
Şayet gam sızarsa gönül kasana Bin çare bulunsun her bir tasana Bahtın öyle bonkör olsun ki sana Şansına sen bile şaşasın oğul.
Şiir hem nasihat, hemde dua, çok harikaydı Mecit bey kutlarım. Bizlerde Aminnnnnnnnnnnn diyoruz. Ve Allah hayırlı uzun ömür versin yavrunuza vede sizlere bağışlasın. Selamlar Saygılar.......... Maşallah
AMİNNN RABBİM ACILARINI GÖSTERMESİN KADERLERİ GÜZEL ÖMÜRLERİ UZUN OLSUN.ALLAH BAĞIŞLASIN KARDEŞ DUYARLI SEVGİ DOLU BAB YÜREĞİNİZE SAĞLIK MUTLU YILLAR SELAM DUALARIMLA.
Amin tüm kalbimizle...Rab bim acılarını göstermesin...Akıllı insan her iki dünyadan da nasibini alandır... Önüne hangi engel çıkarsa çıksın farketmez, yeter ki ALLAH desin yürüsün korkmasın İNŞAALLAH...
Allah (C.C.) sıhhat, huzur ve ömrüne bereket versin. "Hayırlı evlât" diye anılanlardan olsun inşaallah.. Güzel şiirdi Mecit Bey Kardeşim. Nasihatleriniz müessir, dualarınız makbul ola..
Mecit Hocam Allah evladınızı,evlatlarımızı bizlere bağışlasın bahtlarını tahtlarını daim eylesin sağlıklı uzun ömürler versin. Değerli kardeşim bu kutlu duaya amin demek bizlere düşer dualar müşterek bütün yiğit evlatlara gelsin.
Şiirin her zamanki güzellikte tadında idi kutladım.
Yüce Mevla'm acılarını göstermesin. Bir babanın evladına vereceği en iyi hediyelerden birisidir, nasihat veya moral. Gönül oınarınız daim çağlasın hocam. Maşaallah, barekallah demek geldi içimden. Saygı ve selamlarımla...
Bir babanın evladına yaptığı nasihatlar ve dualar.
Tebrik ederim.
Sağlıcakla.