Şafak alacasından inerler saf saf Ellerinde bir tutam gün ışığı Alaca atlar üzerinde bir ordu saldırır Kılıçtan geçirilir tüm sevmelerim...
Gözyaşı pınarında konaklamıştır bakışlarım Kartal yuvasında tüneyen yavru ceylanlar gibi Keşmekeşinde çıldıran hüzünlü akşamlar Bir elinde asa, diğerinde fermanlar...
Bin gülücük çeşmesine varamadan çözülür dizim Bin kahır geçidinde köşeye kıstırılınca yüreğim Milat öncesinden kalmış bir fosil gibiyim Zırhlar içinde bir bedenin acısıyla haykırırım
Sesim tıkanıp kalır boğazıma düğüm düğüm Hey sen! Sen baksana bana Nerede düşlerim, nerede hayallerim Kaç paraya sattın en bakir duygularımı
Köle pazarında atılan Zühre gibiyim Sabahtan aldığım sevmelerimi vurup boynuma Canhıraş feryatlarımı kattım yanına Çöl ortasında okyanusu yaşamak adına Geçtim kendimden, isyanlardayım bugün...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEHENNEM SAATİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEHENNEM SAATİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözyaşı pınarında konaklamıştır bakışlarım Kartal yuvasında tüneyen yavru ceylanlar gibi Keşmekeşinde çıldıran hüzünlü akşamlar Bir elinde asa, diğerinde fermanlar... ***Kutlarım sevgili Kardeşim güzel duygularını aktardığın bu güzel dizelerini. Yarınki şiirimi o güzel bilgilerinin derinliğinde hallaç pamuğu gibi atmanı, didik didik ederek incelemeni olmamış bölümlerini açıkça irdelemeni istiyorum.Selamlar saygılar.
Çetiner kardeşimin dediği gibi dağ yürekli kadınlarımız kızlarımızdır ülkemizin yiğitlerine yiğitlik katan. Onları doğutup büyütüp vatanın bağrında dimdik tutan. Dağ yürek elbette isyanlarını volkan misali kusmalı ki, sebep olanlar ürksün düşünsün kara kara. Yüreğine sağlık sevgili can kardeşim. 4 yıl yaşadığım evladımın doğduğu yer olan güzel izmirime özlem dolu selamlarımla. Esen kalınız.
merhaba..öncelikle "bir kadeh içki" adlı şiirime yaptığınız güzel yorum için çok teşekkürler...size aynı sayfada bir cevap yazdım okursanız çok memnun olurum...şiirinize gelince çok güzel bir serbest şiir okudum ve büyük bir haz duydum...çok teşekkürler...tebrikler...saygımla...
Can Bacım...Her şiirin bir isyan..Her şiirin bir başkaldırı senin... Boşuna Asi değil adın....Ey dağ yürekli kadın....Aaaaa şiir oldu be.... Sevdim bunu...''Dağ yürekli kadın''.....Dur bi şiir yazayım böyle....
Çok güzel di okuttuğun şiir....Yüreğine sağlık...Selam ve Saygımla....
Sesim tıkanıp kalır boğazıma düğüm düğüm Hey sen! Sen baksana bana Nerede düşlerim, nerede hayallerim Kaç paraya sattın en bakir duygularımı
Bulasicimidir bu bogazdaki dügüm dügüm olayi tek caresi var sanirim o dügümü acmanin bir kac damla gözyasiyla azad etmek.. Ne garip bir gece tüm hatiralar tanidik tanimadik raksa durmus. Benim sansimada siirniz düstü kavalyem olarak raksa durduk safak sökene dek bogazimda SIR dügüm anilar ve siiriniz.... Saygilar....
ELIF TÜRK tarafından 1/11/2008 3:48:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok çok güzeldi, seslendirmesi de harika olmuş...Keşke hep böyle sesli olsa, yürekten yüreğe aksa şiirler diye düşündüm gecenin bu vaktinde..Kapa gözlerini, çık şairin peşinden başı dumanlı dağlara, yalnız-yaralı dağlara...Ama bu defa da ordan inmek , geri dönmek mesele tabii...Gönül dolusu tebrikler, saygılar...
SEVGİLER VE DUYGULAR KILICIN İNSAFINA BIRAKILIR MI.SENİN İMAN DOLU GÖĞSÜN BU SALDIRILARI BERTARAF EDECEK GÜÇTE.ÇOK HÜZÜNLÜ DİZELERDİ KUTLUYORUM.....SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY
Her dize farklı bir tatta ayıramadım.Yine de kartal yuvasına tüneyen yavru ceylanlar benzetmesi içime dokundu...Öyle çoklar ki...Tebrik ve Saygılar size...
Hey sen!Sen baksana bana... Nerede düşlerim,nerede hayallerim? Kaç paraya sattın en bakir duygularımı? Ya şuh bir kahkahaya,ya yasak bir aşka,ya evliye ya dula! Sevgili Asimaral satılan senin düşlerin,hayallerin değil kanımca satılık kıymet bilmeyen kalleşlerdir...Kurgu ya da gerçek sarstın be Asimaral...Sevgilerim yürekten...Tebriklerimle...Acıttın ya varsın olsun...
Sesim tıkanıp kalır boğazıma düğüm düğüm... Hey sen! Sen baksana bana... Nerede düşlerim, nerede hayallerim? Kaç paraya sattın en bakir duygularımı?
Meraklanma asimaralım duygularını kolay kolay satamaz kimse senin,ancak sen verirsin alabilene , onları kolay kolay satamaz satma ruhsatı olmadığından:)o duygularımız kendimize ipotekli, o duygularını ancak sen geri alırsın tek satılamayacak şey vardır ki sevgiler duygular,satabiliyorsa satsın kendi duygularını be maralım bizim satılacak duygularımız yok değil mi cana can...Kutlarım..
Kartal yuvasında tüneyen yavru ceylanlar gibi
Keşmekeşinde çıldıran hüzünlü akşamlar
Bir elinde asa, diğerinde fermanlar...
***Kutlarım sevgili Kardeşim güzel duygularını aktardığın bu güzel dizelerini. Yarınki şiirimi o güzel bilgilerinin derinliğinde hallaç pamuğu gibi atmanı, didik didik ederek incelemeni olmamış bölümlerini açıkça irdelemeni istiyorum.Selamlar saygılar.