(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Devlerin buluşması ve hasretle kucaklaşması geldi gözümün önüne Şiirin devlerini (Yazanı da Yazdıranı da) kutluyorm ''Sonra bir yıkılmışlığı bir harabeden başka kim anlar'' Ama Yıkılmak yok' ÇINAR AYAKTA ÖLÜR ' Sizin gibi çınarlar yıkılmazlar.
boğazımda parçalanıyor şahikalar sonra zaten bir yıkılmışlığı başka bir harabeden başka kim anlar?
herkes kendine bir pay çıkarabilir herhalde şiirinden. abdullah zeki abinin müsadesiyle.. ben aldım payımı yollandım.. ağlamaklı.. harikaydı.. gönülden kutlarım..
Güzel bir hasbihaldi sevgili Ali ithaf olduğu için sanırım sahibi bu dertleşmenin dilinden çok daha iyi anlayacaktır keyifle okudum dostum yüreğine sağlık sevgiyle ve her daim sevdiklerinle kal sevgilerimle...
harika duygusal bir şiir olmuş... parantez içindeki öele yapılan açılım bi başka anlam katmış şiire... bu sitede şiirlerini bğendiğim birkaç kişiden birisiniz... bi orjinallık var sizin şiirlerde... kutlarım...
Viran, yalnız yamaçlarımı yeşertiyor varlığın; yetimliğimi, yalnızlığımı unutturuyor..Ben de seni çok seviyorum kardeşim, öz kardeşim gibi,öbür yanım gibi seviyorum seni Allah için ...Sayfana her uğradığımda bir şehidin buğulu bakışlarından süzülüp içimi ezen güzel gözlerinden öpüyorum hasretle, çok duygulandım, ne desem kifayetsiz teşekkür için...Allaha emanet olasın...