Horasan emiriydi savrulmadan bu yola Küpenin eteğinde Rum iline baş ola
Kutlu bir rüya ile bağlandı eli kolu Sırlı dağarcığında ilimle irfan dolu
Saraylar tahtlar ne ki Allah’a kulluk varken İlahi aşka düşüp us’u nefsi kovarken
Gökyüzünde nur gibi eşlik ederken gölge Ona vaat edildi “velvelit” adlı bölge
Mübarektir yolculuk koymaz ki Yüce Allah Kırk ereniyle dedi; “Haydi vira bismillah”
Ahmet Yağız Altunel 20 Aralık 2013-Seydişehir/Konya
Şiirimi, Terkib-i Bend nazım kurallarına uyğun bir şekilde yeniden kaleme alacağım. Bu şekilde bir giriş yapmak istedim. Horasan diyarından başlayıp, memleketim Seydişehire ismini vermiş Allahdostu bir veliyi, yolculuğu dahil, yerleşip ve ölümüme kadar geçen süreyi, konular halinde işleyeceğim. Selam ve dua. Saygılarımla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seyyid Harun Veli / 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seyyid Harun Veli / 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler üstadım. Mükemmel bir terki-i bend olacağına eminim. Başarılar dilerim. Sevgi ve saygılarımla efendim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Başarılar dilerim. Harika bir başlangıçtı. Son zamanlarda tarihi ve dini değerlerimizi keşfetmeye başladık. Yıllarca kendi kültürümüzü bilemedik. Bence çok önemli bir hizmet bu yaptığınız. Gelecek nesillerin de öğrenmesine imkan olacak. Kutlarım, selamlarla
senden de bu beklenirdi dost kalıcı ve uyandırıcı bilgilerle donanıp donatmak hadi hayırlısı özümleyerek aktar dost ki beyinlere yer etsin kal sevgilerde...
Sevgi ve saygılarımla efendim.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.