Korku nedir bilmeyen Alp yürekli cengaver Atam bindi vapura dört bir yana haber sal Yiğit namla anılır namın Deli Dilaver Ey yiğit Türk evladı bak Ata’na ibret al Mayısın ondokuzu kıyama kalkmış hilal Ve şafakta geliyor Gazi Mustafa Kemal!
AllahAllah diyerek çarpışırken cephede Ruhu imanla dolu milletle oldu hemhal Nebi’yi rehber etti en ufak bir şüphede Doru at üzerinde dolaştı cenup şimal Mayısın ondokuzu kıyama kalkmış hilal Ve şafakta geliyor Gazi Mustafa Kemal!
Pusatlanıp çıkarken meydana son Ağustos İlmini konuşturdu hedefiydi istiklal En zorlu düşmanları vurup yerlere seren Hazreti Ali gibi kararlı yiğit cevval Mayısın ondokuzu kıyama kalkmış hilal Ve şafakta geliyor Gazi Mustafa Kemal!
Kurtuluş savaşıyla ülkem kazandı berat Kutlu bir zaferdi bu Malazgirt’e tek emsal İnan levfi mahfuzda yazıldı mukadderat Şehadet rütbesiyle cennete etti visal Mayısın ondokuzu kıyama kalkmış hilal Ve şafakta geliyor Gazi Mustafa Kemal!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Malazgirtten Ataya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Malazgirtten Ataya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve ben bu muhteşem şiiri görmemişim ramazan modumuza verin o zamanlar sitede olmayışımıza ne desek karşılamaz ama gecikmiş olmanın mahcubiyetiyle bu güzelliğe bu da bizim ayıbımız ola Usta affola
bahsettiğimiz ayaklar daha güzel kullanılamazdı emeğine sağlık yüreğine sağlık en içten saygı ve sevgilerimle varolsun Ustam...
Eyvallah Türkoğlu eyvallah işte böyle yiğit yürekler var oldukça hilalimiz asla gönderden inmeyecek Mustafa Kemalın izini sildirmedik sildirmeyeeğiz de.
Esen kal Türkoğlu
Vuslâtı kelam tarafından 5/27/2017 12:32:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Son yillar da milli bayramlara prangalar vurANLAR!... bu milletin gerçek tarihini silip sahte kahramanlar ve günler çıkarmaya çalışsa da. Asla ve asla yüreklerden silemeyecekler. Günün anısına yakışan güzel bir eser. Kutlarım kalemini gardaşımarık. Selamlar
KAFKASİ tarafından 5/19/2017 2:34:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
ve ben bu muhteşem şiiri görmemişim
ramazan modumuza verin o zamanlar sitede olmayışımıza ne desek karşılamaz ama
gecikmiş olmanın mahcubiyetiyle bu güzelliğe
bu da bizim ayıbımız ola Usta affola
bahsettiğimiz ayaklar daha güzel kullanılamazdı emeğine sağlık yüreğine sağlık
en içten saygı ve sevgilerimle
varolsun Ustam...