Kimsesiz geceleri ölüm korkusu sarar Sır barındırır iken gözlerindeki esrar Giderim diyorsun ya! Verdiğin zor bir karar Bak tutuşur yangında yine o beyazgüller
Yaprakları dökerken dallarından ağaçlar İnan bahar ile güz birbirine muhtaçlar Yok ki ecelden kaçış! Çare değil ilaçlar Herşey "Külli irade." Kaderindir eylüller
Zemheri takınırken ayazdan gerdanlığı Bulursun cemre yüzlü yarin de candanlığı Nisan yağmurlarında kaybetme handanlığı Uyanırken şu doğa şakıyacak bülbüller
Ay vururken oluşur gözyaşım da yakamoz Zühre bugün yoldaşım ettim seni afaroz Ortalık renk cümbüşü verirken artislik poz Gönül denen balkona ağacak mor sümbüller
Tutulursun sebepsiz sevda denen illete Dersin: Nasıl bulaştım senin gibi nalete Tövbe etsen ne çare! Düşmüşsün sefalete Sen noktayı koysan da devam eder virgüller
Ahmet Yağız Altunel 27 Ocak 2020/Seydişehir
Şiirimde kullandığım görsel için Seydişehir Fotoğraf Sanatçısı, Sayın Mustafa Ünal’a teşekkürler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tövbe etsen ne çare! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tövbe etsen ne çare! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkürler ağabey. Şiir okuyucusu ile güzeldir. Uzun bir aranın ardından hayatımızın parçası haline gelen şiirlerimi paylaşmaya çalışacağım. İnşallah şiir adına hep beraber bir şeyler üretebiliriz. Yolu şiirden geçen herkese saygılar.
He geldim. Bu siteden başka bir sitede de yazmayacağımı en iyi bilenlerdensin. İnşallah fazla sık olmasa dahi, şiirlerimi paylaşacağım. Şiir okuyucusu ile anlam ve değer bulur.
Uzun bir aradan sonra nihayet. Öncelikle hoş gelmişsin kardeş. Muhtemelen isimin olmasa bile senin olduğunu anlayacağım bir şiir yine kendine has dokunuşları, yerel dilin süslediği ender bir yapı. Teslimiyet hoş ,nasihatler yerinde,Ve sanki biraz da serzeniş var eserinde. Nice güzel gelmelerine ilk adım olsun diler, tebrik ederim.
Usta; sonuçta insanız. Alınganlıklar, kırıklıklar ve kırgınlıklar yaşıyoruz. Elbette şiir hayatımızın bir parçası olmuş. Gönlümüzden kopan his duygu ve düşüncelerin kalem aracılığı ile kağıda dökümüdür. Tabi ki şiir okuyucu ile buluşursa daha değerli olur. Farzedelim ki, uzun bir tatildeydim ve döndüm. :))