(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alpce Sözdüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alpce Sözdüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostlarının kaleminden akan güldesteler huzur verici… Okuyarak paylaştım... Çok beğendim... ........................................ Saygı ve Selamlar.....
Sevr Antlaşması madde 168: "Türkiye'deki askeri okullar kapatılacaktır" diyor. Sevr'e giden yolun taşlarını döşeyenler "demokrasi" falan filan diyenler var ya ... Turuncu darbenin şakşakçılığını yapanlar var ya hani nerede ? Derken ....
Ordu ve T.C. Devleti tasfiye olurken .
YALANCILARIN YALANLARA INANAN YALANCILARI VAR ARTIK !
KURDUKLARI OYUNUN DARAGACINDA KENDILERINI SALLANDIRIP SALLANSINLAR EBEDI .
Oynan Oyunları bir bir çözsekte AH AH !!
Değerli KALEM, VAROLUNUZ DAIMA IYI KI VARSINIZ !
SAYGIMLA
.
YAŞAYANKELİME tarafından 8/17/2016 8:47:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğiniz dert görmesin.Yesevi ye sormuşlar Müslümanmısın diye ''' Elhamdülillah Müslüman Türk'üm''' demiş. Biz sana Müslümanmısınız diye sorduk sen Türklüğünü söylüyorsun demişler. Verdiği cevap. Müslümanlık seçim meselesi, ama Türklüğüm kaderimdir!!! Demiş. Elhamdülillah Hira dağı kadar Müslüman, Tanrı dağları kadar da Türk'üz. Son zamanlarda okuduğum en güzel Eserlerden biri o güzel yüreğinizden çağlamış. Selam ve saygılarımla.
Oldukça güzel Türk vurgulu bir şiir. Yazan yüreği alkisliyorum. Bilinsin ki, dünya Türklüğe her zaman ve zeminde muhtaçtır. Türk olmazsa dünya olmaz zaten. Gönülden kutluyorum sayın kalemdasimi. Selam ve de sevgilerimi yolluyorum. .
ilhan ATEŞ (ZAYİ OZAN) tarafından 7/28/2016 8:31:04 AM zamanında düzenlenmiştir.